בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.3

מבוסס על 324 חוות דעת

94% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של שאול

    אוקטובר 2022

    יחס שירות שידרוג

  • חוות הדעת של מרדכי

    אוקטובר 2022

    לכבוד מר יעקב שערי אדוני הנכבד, אני פונה אליך כמנהל מלון לאונרדו ירושליים כדי שתבדוק מספר בעיות וכשלים שנתקלנו בהם במהלך שהותנו במלון. התארחנו חמישה מבוגרים בימים 9/10 עד 11/10 בחדרים 661 , 663. הזמנה מס :980017133 , 980017134. 1. בחדר 663 שאמור היה לאכלס שלושה מבוגרים - קבלנו מיטה זוגית וכורסה שנפתחה וכוסתה בסדינים, פתרון שלא מתאים למבוגר כפי שנכתב בהזמנה. כאשר פנינו לתחזוקר הביאו מזרון נוסף גומאויר קשה. האורחת שישנה על המיטה - פשוט לא יכלה לישון וקמה עם כאבי ראש וכאבי גב. למחרת פניתי לקבלה , והמנהל התורן ביקש להורות על הכנסת מיטת יחיד מהמחסן לחדר מה שנתן פתרון וכפי שהיה צריך מלכתחילה . 2. מיזוג ואוורור : היה מאד קר ורעש עצום של מערכת אוורור. איש התחזוקה אמר שאם קר צריך לכבות את המזגן, כי במלון יש רק קירור מרכזי שניתן לווסת את עוצמתו, ואין אפשרות לחימום, והוונטה שנמצאת בשרותים עובדת לסרוגין באופן אוטומטי. לידיעתך - זה מפוח רב עוצמה שהעיר אתנו כל בוקר, אני סתמתי את הפתח עם מגבת כדי למתן את עוצמת האויר (כדאי לבדוק במקום להרגיש ולשמוע). את פתח יציאת המזגן כיסיתי בכרית נוי שהייתה בחדר. בקיצור סיוט לא נעים. קיבלנו השכמה יום אחד בשבע ויום שני בשש רק מהרעש של המפוח . 3. חדר האוכל נסגר בשעה עשר בבוקר. הודיעו שיסגר אבל גרמו לנו לעזוב. אספו את כל המזון מהעמדות החלוקה, ויותר מזה - כאשר באתי להכין כוס קפה - מצאתי שניתקו גם את מתקן המיים. לאמר את האמת הרגשתי כחייל בטירונות ולא כנופש בבית מלון ..... 4. מקובל בכל בית מלון שהצוות תחזוקת החדרים מקבל הודעה מהקבלה על עזיבת האורח - ואז נכנס להכנת החדר לאורח הבא. אצלכם הצוות עמד בפרוזדור, בשמונה וחצי בבקר דפקו על הדלת בטעות.. לאחר מכן באו שוב ושאלו אותנו בכל חדר באיזה שעה אתם עוזבים.... הרגשה מאד לא נעימה ..... הזדרזנו לעזוב כדי לא לגרום להם "עוגמת נפש"..... אתה יכול לשער מה הרגשתנו כמתארחים אצלכם , אבל יותר חשוב שהנושאים יבדקו ונשמע מה דעתך וטיפולך. מודה לך מראש מוטי זילכה. נייד : 0529594654 לכבוד מר יעקב שערי אדוני הנכבד, אני פונה אליך כמנהל מלון לאונרדו ירושליים כדי שתבדוק מספר בעיות וכשלים שנתקלנו בהם במהלך שהותנו במלון. התארחנו חמישה מבוגרים בימים 9/10 עד 11/10 בחדרים 661 , 663. הזמנה מס :980017133 , 980017134. 1. בחדר 663 שאמור היה לאכלס שלושה מבוגרים - קבלנו מיטה זוגית וכורסה שנפתחה וכוסתה בסדינים, פתרון שלא מתאים למבוגר כפי שנכתב בהזמנה. כאשר פנינו לתחזוקר הביאו מזרון נוסף גומאויר קשה. האורחת שישנה על המיטה - פשוט לא יכלה לישון וקמה עם כאבי ראש וכאבי גב. למחרת פניתי לקבלה , והמנהל התורן ביקש להורות על הכנסת מיטת יחיד מהמחסן לחדר מה שנתן פתרון וכפי שהיה צריך מלכתחילה . 2. מיזוג ואוורור : היה מאד קר ורעש עצום של מערכת אוורור. איש התחזוקה אמר שאם קר צריך לכבות את המזגן, כי במלון יש רק קירור מרכזי שניתן לווסת את עוצמתו, ואין אפשרות לחימום, והוונטה שנמצאת בשרותים עובדת לסרוגין באופן אוטומטי. לידיעתך - זה מפוח רב עוצמה שהעיר אתנו כל בוקר, אני סתמתי את הפתח עם מגבת כדי למתן את עוצמת האויר (כדאי לבדוק במקום להרגיש ולשמוע). את פתח יציאת המזגן כיסיתי בכרית נוי שהייתה בחדר. בקיצור סיוט לא נעים. קיבלנו השכמה יום אחד בשבע ויום שני בשש רק מהרעש של המפוח . 3. חדר האוכל נסגר בשעה עשר בבוקר. הודיעו שיסגר אבל גרמו לנו לעזוב. אספו את כל המזון מהעמדות החלוקה, ויותר מזה - כאשר באתי להכין כוס קפה - מצאתי שניתקו גם את מתקן המיים. לאמר את האמת הרגשתי כחייל בטירונות ולא כנופש בבית מלון ..... 4. מקובל בכל בית מלון שהצוות תחזוקת החדרים מקבל הודעה מהקבלה על עזיבת האורח - ואז נכנס להכנת החדר לאורח הבא. אצלכם הצוות עמד בפרוזדור, בשמונה וחצי בבקר דפקו על הדלת בטעות.. לאחר מכן באו שוב ושאלו אותנו בכל חדר באיזה שעה אתם עוזבים.... הרגשה מאד לא נעימה ..... הזדרזנו לעזוב כדי לא לגרום להם "עוגמת נפש"..... אתה יכול לשער מה הרגשתנו כמתארחים אצלכם , אבל יותר חשוב שהנושאים יבדקו ונשמע מה דעתך וטיפולך. מודה לך מראש מוטי זילכה. נייד : 0529594654

  • חוות הדעת של כרמלה

    אוקטובר 2022

    שרות מעולה מיעל מנהלת קשרי לקוחות ומאיברהים מנהל תורן

  • חוות הדעת של יוסי

    אוקטובר 2022

    מהקבלה עד העזיבה ,הכח היה מצויין. היחס והשיחה בגובה העיניים, והתענינות בלקוח של המנכ"ל,של מנהל המזון וח.האוכל מר אחמד. וגב' יעל שנתנה לנו חדר נוח בגלל מצבנו. תודה כולם. מה שהפריע לי וזה לא באשמתכם שלא היה לנו מניין לתפילה בחול המועד. אחזור אליכם בשמחה וברצון

  • חוות הדעת של אליהו

    אוקטובר 2022

    פשוט היה מושלם ואין על יעל נתנה הרגשה של בית

  • חוות הדעת של רבקה

    אוקטובר 2022

    חוויה מדהימה אנשים מדהימים אוכל טוב חדרים נקיים מצוין

  • חוות הדעת של עדי

    אוקטובר 2022

    שירות מעולה

חיפוש חופשה בלאונרדו ירושלים

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור