בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.3

מבוסס על 391 חוות דעת

93% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של מוטי

    ספטמבר 2023

  • חוות הדעת של אסתר

    ספטמבר 2023

    הזמנתי חדר לראש השנה לסבתא שלי בלאונרדו בירושלים , חשוב לציין שלקחתי חדר נגישות ושילמתי עליו תוספת , דיברתי עם צוות המלון שבועיים לפני ההגעה כדי לוודא שהיא מקבלת מקלחון ולא אמבט כדי שתוכל להתקלח , חשוב לציין שסבתי היא אישה נכה שלא מסוגלת להרים את הרגל יותר מ5 סמ מהרצפה , היא הגיעה בצהריים כמה שעות לפני כניסת החג וקיבלה חדר לא נגיש ורחוק מהמעלית עם מיטה גבוהה ואמבט , ניסיתי להשיג את המלון בטלפון וחיכיתי 40 דקות על הקו כדי לקבל מענה ומישהו שם יעזור לי לטפל בה מרחוק ולעזור לה אבל לא היה מענה , התקשר לאותו אדם מקסים ששמו אורי הקבט של המלון וביקשתי את עזרתו ממש כמה שעות לפני כניסת החג , חשוב לציין שסבתי אישה דתייה ששומרת חג ושבת, וזה אומר שאם לא תקבל חדר נגיש היא עלולה ליפול ולהיפצע ולא נוכל לעזור לה כשיכנס החג , אורי המקסים הפנה אלי כמה אנשים ועברתי מאדם לאדם עד שהגעתי לאיברהים מנהל משמרת ערב והוא ליווה את סבתי כל משך השהות שלה במלון , למרות שלא הוחלף חדר לחדר המובטח הוא עזר לה עם המקלחת ובדק שהיא בסדר ממש כל משך ה3 ימים שהיא שהתה שם , למרות שביקשנו חדש נגיש שסופר חשוב וקריטי עבורינו ועבורה לא קיבלנו אותו ואמרו לנו שהחדר שהיא קיבלה זה חדר נגיש , איך בדיוק חדר עם אמבט הוא חדר המאפשר נגישות לאישה נכה ? למרות שהבטיחו לי חדר נגיש וצילמו לי אותו לפני ההגעה למלון ווידאתי שיש שם חדר נגיש באמת לא קיבלתי אותו , לא הייתי רגועה בכלל בחג והייתי בקשר עם איברהים לגבי כל דבר קטן , זאת אישה חולה ונכה שאין באפשרותה לעשות דברים בסיסים ללא עזרה , בטח לא כשמקשים עליה עם אמבט ומיטה גבוהה וחדר רחוק מהמעלית , מאוכזבת נורא מהתנהלות של המלון וההבטחות שווא שנתנו לנו למרות ששילמתי על חדר נגישות ותוספת כסף על כך לא קיבלתי את התמורה שלשמה שילמתי עליה ונוצרה עוגמת נפש רבה ודאגה נוראית לסבתי ולנו בחג להבנתי יש 4 חדרי נגישות במלון וכולם היו בתפוסה מלאה למרות שאני שילמתי על חדר נגיש והובטח לי אחד כזה וקיבלתי חדר סטנדרטי עם אמבט ורחוק מהמעלית מאוכזבת נורא מהמלון ומהמענה התקול של המלון , אם לא אורי הקבט המקסים שעזר לי לא הייתי מצליחה לעבור את החג בשקט וכניראה שהייתי משלמת כסף על חדר חדש כדי להיות בעצמי עם סבתי ולעזור לה אשמח לתשובות ולפירוט על העוגמת נפש שנגרמה לנו

  • חוות הדעת של אייל

    ספטמבר 2023

    כאורח קבוע שלכם ששב למלון ביצעתי הזמנה באתר מבעוד מועד וביקשתי לקבל חדר עם מיטה ומזרון זוגי . כאשר ביצעתי צק אין שאלתי וביררתי את הנושא ואמרו לי שאכן יש מיטה זוגית . להפתעתי לא כך היה . ניסיתי במשך זמו8 רב לצלצל מהחדר לקרבלה ללא מענה . האלצתי לרדת לקבלה ולבקש זאת . הובטח שיטופל . לא כך קרה . התקשרתי שוב מהנייד למלון כיון שבקבלה לא עונים בשעה 17:00 הובטח שיטופל . ירדתי לארוחת ערב ולא טופל כשחזרתי . חבל מאוד שכך מתיחסים לאורח בטח לאחד שנחשב קבוע אצלכם וניתן לראות זאת בהזמנות .רצינו לנוח צהריים ולהדבר לא התאפשר בידינו יקב אוזלת ידכם . חבל !!! אשקול להבא לבאם להתארח שוב במלון

  • חוות הדעת של שלום ומרגלית

    ספטמבר 2023

    מאוד מאוכזבת מההזמנה שעשיתי לעומת מה שקיבלתי

  • חוות הדעת של נועה

    ספטמבר 2023

    עבר עלינו חג מושלםםםם. בזכות. היחס. הסבלנות. השירות המעולה של כל צוות המלון. אנשי הקבלה המדהימים. חדר האוכל והצוות.ניקיון.

  • חוות הדעת של אורלי

    ספטמבר 2023

    מלצרים ועובדים מהממים בינהם אציין את יעל חזן הקשובה לכל בעיה

  • חוות הדעת של ציון

    ספטמבר 2023

    הכול היה טוב כולל השירות

חיפוש חופשה בלאונרדו ירושלים

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור