בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 324 חוות דעת
94% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של רותם
עוזר רותם ,יולי 2022
היה אירוח חוויתי שירות מעולה אוכל נציגי הביטחון והקבלה אנשים אדיבים בטוח שנחזור שוב
-
חוות הדעת של שושנה
פרץ שושנה ,יולי 2022
הפעם מאוד התאכזבנו. היינו בבלאונרדו פלאזה 3 פעמים בשנה האחרונה והפעם הרגשנו זלזול. ביקשנו בשישי שישימו לנומזרן זוגי ופוך, ראינו שלא שמו ביקשנו שוב שמו לנו רק פוך. שבת בבוקר ביקשנו שוב מזרן זוגי ושיכבו את האור אחריהם (יום לפני לא כיבו את האור, אנחנו דתיים, נאלצנו לרשת 17 קומות במעלית שבת כדי לבקש שיכבו את האור...) בשבת בצהריים סוף סוף שמו לנו את המזרן אבל לקחו את הפוך... דבר שני, אני בהריון מתקדם ובסיכון.. ביקשתי קנקן מים בארוחת בוקר שיהיה לי נגיש.. והם לא הסכימו לתת לי... קמתי כמה פעמים להביא, והמים בקצה השני של החדר אוכל... ובכללי ראינו שכן מוציאים קנקנים... בנוסף, עשינו צ'ק אין בשעה ארבע ביום שישי... אמרו לנו שהבריכה פתוחה עד שש אז ירדנו אליה בחמש. המציל הוציא אותנו בחמש וחצי כי מתכוננים לסגירה.. זה היה ממש מבאס ולא הוגן! חמישי בערב שהינו בלאונרדו ירושלים וגם שם היה מאכזב... האוכל היה לא טעים וקר.. אכלתי אורז ותפוחי אדמה... על מה שילמנו? הרגשנו פשוט זלזול... לטובתם אציין שביקשתי שניצל מהמטבח כי הסברתי שאין לי מה לאכול והם דאגו לי אז תודה..בגלל שלא היינו מרוצים עבקנו בשישי ללאונרדו פלאזה וגם שם התאכזבנו... במוצאי שבת אמרנו שהתאכזבנו אפילו לא ביקשו סליחה.. נתנו הרגשה שאנחנו אומרים את זה בשביל ההנחה והביאו לנו חניה חינם... זה ממש לא היה בשביל ההנחה!! בפעמיים הקודמות יחסית נהננו ולכן חזרנו בפעם השלישית בשנה. לצערי עם רשת פתאל סיימנו... לא נחזור יותר...
-
חוות הדעת של אוריאל
ברו אוריאל ,יולי 2022
החוויה הייתה מושלמת למרות שביום השני לשהייה שרות החדרים לא פקד את חדרנו ואחרי שהגענו לחדר משהייה בבריכה להתארגנות ויציאה לעיר נוכחנו לראות תחדר כפי שהיה כשעזבנו אותו בבוקר לא מסודר לא מנוקה וללא מגבות לרחצה. מיד התקשרנו לקבלה לדווח ולשאול וביקשנו בשלב ראשוני מגבות במידית כי חבריים ממתינים לנו ליציאה לעיר אך עברו 20 דקות ועדיים לא הגיעו המגבות מה שהשאיר אותנו יוצאים לעיר ללא רחצה.ורק ביציאה מהחדר ראינו את הבחור משרות חדרים שטען כי ניקה וסידר תחדר הזמנו אותו להכנס לחדר ושיראה בדיוק כי כל החדר נותר בדיוק כמו שעזבנו לא נקי פחי אשפה מלאים מיטות לא מוצעות ומגבות משומשות . בשיחה מאוחרת עם פקיד הקבלה נמסר כי הנושא יועבר למנהל שיצור איתנו קשר לגבי הנושא אך עד לרגע זה לא התקבל כל תגובה ו או תשובה ממנהל. למרות כל זאת ומאחר כי זאת לא שהייתנו הראשונה במלונות הרשת ועוד יש כבר חופשה עתידית באוקטובר אנחנו עדיין מרוצים מאד מהשהיה במלונות הרשת.
-
חוות הדעת של שי
טויטו שי ,יולי 2022
-
חוות הדעת של Adir
Barel Adir ,יולי 2022
טלוויזיה זוועה בחדר מעליות זוועה עד שמגיעות לפחות 110 דקות לא עומדות בעומס
-
חוות הדעת של Frieda Helmut
Lenz Frieda Helmut ,יולי 2022
-
חוות הדעת של אבנר
גרגי אבנר ,יולי 2022