בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 324 חוות דעת
94% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של מריה
קוגל מריה ,נובמבר 2021
הגענו לחדר עם שרותים מלוכלכים כאשר ביקשנו לנקות בערב לא ניקו עד שלמחורת כבר פניתי למנקה ושוב לקבלה בחור בשם שאדי אמר שיעביר את זה למנהלת כדי שיביאו לי פיצוי לעתיד כמובן שעד היום אף אחד לא חזר אלי. מילה פיצוי הגיע מיוזמתו ולא מאיתנו בערב ראשון לא היו מים חצים ובאמצע מקלחת מאלצתי לצאת כי הקור היה בלתי נסבל על זה שאדי פיצה אותנו והעביר לחדר עם מרפסת כל הזמן הבחור אמר שאנחנו עצבניות ואני הסברתי שזה הקול שלי וזה מאןד לא נעים ,במילה מועטה, להגיע למלון כלקוחה קבועה בפתאל( פעם שלישית בחצי שנה) ולקבל דברים כאלה כאשר שאלתי את שאדי לגבי הפיצוי הוא אפילו לא זכר על מה מדובר ואמר הפיצוי היה על העברת חדר אבל העברת חדר הייתה כפיצוי על מים שלא היו ( שהוא עוד טען שנוא בדק שיש מים חמים בחדר) , הרגשה הייתה של חוסר אימון. כן למחורת לקראת 10-11 נהיו מים חמים אך כבר לא רצינו להסתכן כאשר הוא בישר שנבוא לדלפק להחליף מפתחות הוא עוד טען שלקח לו זמן לחכות לנן( ומה עם לתת עזרה אחרי שתי תקלות ולעזור לשתי נשים להעביר דברים?) בקיצור אכזבה גדולה שאין לי מילים לתאר
-
חוות הדעת של אירית
רחמים אירית ,נובמבר 2021
שירות היה מצויין רק כמה הערות ביום הראשון היה רק מים חמים בברז מיד העבירו אותנו חדר. ביום השני שום כרטיס לא פתח את החדר הביאו לנו מפתח למחרת סגרנו את החדר עם מפתח ולא ניקו את החדר נבטענה שהחדר לא נפתח(אין מפתח נוסף?)בעת ביצוע ההזמנה הדגשתי שאני חוגגת יום נישואין ולא היה לי שום פינוק כמו שאני רגילה.
-
חוות הדעת של ליאור
יצחק ליאור ,נובמבר 2021
ארוחת בוקר סבירה חדר יפה
-
חוות הדעת של סיגל
מאיר סיגל ,נובמבר 2021
מלון חביב נקי אוכל טעים ושירות מצויין
-
חוות הדעת של נופר
חממי נופר ,נובמבר 2021
-
חוות הדעת של אפרים
לאונר אפרים ,נובמבר 2021
-
חוות הדעת של דוד
בו לולו דוד ,נובמבר 2021
בסך הכל כללית היה בסדר חוץ מהיום הראשון שכרטיסי כניסה לחדר לא תאמומפתח , דבר נוסף אם החניון שייך למלום וגם צריך לשלם על החניה מספר פעמים ולבסוף ניתן