בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 496 חוות דעת
78% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של חיים
זאנה חיים ,אוקטובר 2022
שירות לא מספיק טוב .חיכינו מעל 20 דקות על מנת לקבל מגבות ורק אחרי שיצאנו מהחדר שמו לנו מגבות בחדר כשכבר לא היינו צריכים.לא היה נס קפה וממתיק בחדרים .הזמנו . לקוח יותר מ20 דקות .הביאו לנו שקיות פגומות עם קפה יבשות ופתוחות .ביקשנו שוב הביאו שקיות תה .ביקשנו שוב ואז הביאו לאחר שכבר לא כל כך רצינו קפה .בתוך חדר האוכל בארוחת בוקר עפו ציפורים מספר פעמים בתוך חדר האוכל ,מה שלא מוסיף תיאבון .ביקשתי להזמין ארוחת ערב זוגית . ביקשו ממני 360 שח . היתכןן?360 שח עבור ארוחה זוגית ,מעבר לכול דימיון .מספר פעמים הזמנתי בירושלים ארוחת ערב זוגית שילמתירק 200 שח בלבד
-
חוות הדעת של תמר
לוי תמר ,אוקטובר 2022
ביקרתי בלאונרדו פלאזה באשדוד לפני 3 שנים והרמה הייתה גבוהה הרבה יותר, הפעם - הארון היה תקול לגמרי והניקיון לא כמו שהיה, אני מבינה שישנה התיישנות של דברים אבל ההרגה כשנכנסים לבית מלון ומשלמים עבור זה - צריכה להיות נעימה. השירות בקבלה היה נחמד ולא מעבר. מקווה שישתפר כדי שנוכל לשוב. לא מיותר לציין שפתאל זו הרשת שאנחנו תמיד נופשים בה לא משנה באיזו עיר ונקווה שנוכל להמשיך. עוד הפריע שהבריכה כבר לא בשימוש על אף שמזג האויר כן מאפשר זאת אפילו שאנחנו בתחילת נובמבר, החורף בארץ שלנו תמיד מאחר להגיע וחבל שלא מפעילים שיקול דעת בעניין.
-
חוות הדעת של מירה
שמשי מירה ,אוקטובר 2022
נהננו הכל היה נקי ומושלם יחס נהדר
-
חוות הדעת של עופרה
כברה עופרה ,אוקטובר 2022
זו הפעם הראשונה להתארח במלון...החדר נקי והשרות בסדר...המבחר בחדר האוכל נפלא אך הציפורים ששהו ועפו לכל עבר בחדר האוכל לא אהבתי בכלל..לטיפולכם. בסך הכל נהננו מהמיקום...תודה
-
חוות הדעת של Lior
Sarosi Lior ,אוקטובר 2022
שירות נהדר יחס מצוין אוכל טעים
-
חוות הדעת של Edna
Hakani Edna ,אוקטובר 2022
התארחנו לילה אחד והיה לנו טוב מאוד
-
חוות הדעת של דניאלה
בלרידו דניאלה ,אוקטובר 2022
מלון שקט רגוע רמת ניקיון גבוהה שרות טוב ארוחת בוקר מעולה ממליצה בחום