בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 496 חוות דעת
78% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אביטל
נתניא אביטל ,אוגוסט 2022
שלום, הגעתי למלון בשעה 13 ביקשתי שיביאו לי מיטה לתינוק המיטה לא הגיעה והתינוקת הייתה צריכה לישון איתנו במיטה בצהריים בשעה 18 התקשרתי שוב לבקש מיטה כדי שלפחות בלילה תישן שם לא הגיע התקשרתי שוב ואז הביאו מיטה שבורה ברמה קשה שמסוכנת מאד ואי אפשר להשים שם תינוקת לישון התקשרתי לבקש חדשה ולא קיבלתי מאז התקשרתי 6 פעמים עד שבסוף בשעה 11 בלילה קיבלתי מיטה מיותר לציין שהילדה הייתה נודניקית בוכייה וכל החוויה של מנוחה בנופש נהרסה לנו ביקשתי לשוחח עם מנהל ולצערי לא נתנו לי גם ביום העזיבה ביקשתי לדבר ולא נתנו לי. חבל מאד.
-
חוות הדעת של ברק
איגליצקי ברק ,אוגוסט 2022
בחדר אוכל הסלט לא היה טרי, החדרים מעט מיושנים
-
חוות הדעת של אמיר
נעים אמיר ,אוגוסט 2022
לא היה לי נעים- הילדים נהנו, אני פחות
-
חוות הדעת של ראובן
אטל ראובן ,אוגוסט 2022
חוויתי אירוע חריג במלון, כאשר שהגיעו לחדר, כל צד הימני של המיטה היה רטוב, לא יודע בדיוק ממה, אך זה לא היה מים. נכון שדיווחתי למלון, והחליפו לי את המצאים, אך כאשר ישנתי בלילה, זה היה עדיין רטוב, כנראה בגלל שהמזרון גם התרטב בהתחלה וריטב את המצעים החדשים. זאת חוויה ממש לא טובה וזאת פעם ראשונה שזה קורה לנו, במיוחד שאי אפשר היה לפספס את זה כאשר ערכו את המיטה לפני הגעה למלון. זה ממש חבל כי זה משפיע על שגיאות רצון על המלון, במיוחד שנרשמתי דרך העבודה שלי(תעשייה אווירית) ובטח גם שם ישאלו אותי איך היה.
-
חוות הדעת של מאיר
כהן מאיר ,אוגוסט 2022
ביום שלישי ארוחת ערב הייתה גרעה ביותר דיברנו עם אחראי חגר אוכל ולמחרת היה שיור ניכר ארוחת בוקר של מלכים.סה טוב
-
חוות הדעת של שרית
ציון שרית ,אוגוסט 2022
חוויות שרות לא טוב, מנכל לא יודע לכבד לקוחות וכך גם כל צוות הקבלה, אוכל פגי תוקף -הכל מצולם. לאחר שהמנכל החליט לא להתייחס אלינו נגיש תביעה בהקדם
-
חוות הדעת של שרית
צלר שרית ,אוגוסט 2022
חדר האוכל מזעזע. חסרו כלים נקייםומקומות ישיבה. נראות האוכל אינה מזמינה.