בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 496 חוות דעת
78% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של דניאל
שי דניאל ,יולי 2022
החדר בסדר העובדים נחמדים מאד אולם האוכל לצערי לא טעים היתה אכזבה.
-
חוות הדעת של לינור
לגזיאל לינור ,יולי 2022
הבית מלון ממש מלוכך ובארוחת בוקר דלה מאוד עם פרודוקטים לא ארים בכלל!
-
חוות הדעת של מוניקה
בן דוד מוניקה ,יולי 2022
אירוח מושלם מכל הבחינות, בוודאות אחזור שוב
-
חוות הדעת של דורין
שוייחט דורין ,יולי 2022
המלון מתוחזק ברמה גרועה. אין תמורה למחיר הגבוה מאוד
-
חוות הדעת של ענת
מועלם ענת ,יולי 2022
שלום רב סגרנו חופשה במלונכם בתאריכים 27/7 ועד 29/7 2 מבוגרים ושני ילדים כל אחד בחדר נפרד (מבוגר וילד). טרם החופשה בדקנו תגובות של נופשים והזדעזנו מהתגובות הרעות שדיברו על ניקיון המלון, החדרים , הבריכה וכו׳ בעקבות זאת התקשרנו לפני למלון בכדי לבדוק אם באמת הכל נקי כדי שנוכל להגיע לחופשה בראש שקט. כשהגענו למלון בתאריך ה 27/7 נכנסנו לבריכה והבריכה הייתה מלאה באבנים ולא נקייה בלשון המעטה. בתאריך ה 28/7 נכנסו הילדים שוב לבריכה ולאחד הילדים נכנס חתיכת ברזל לתוך האצבע. יצאנו מהבריכה ועלינו לחדר , הזמנו עזרה ראשונה על מנת להוציא לילד את גוף זר שנכנס לו לאצבע ברגל. מיותר לציין כי הילד נכנס לטראומה ולא רצה לראות את הבריכה בגלל כאבו. לילד השני התחילו כאבי בטן עזים מלווים בשילשולים והקאות התקשרנו לקבלה כדי לקבל עזרה ראשונה אבל לא היה שום טיפול שיכול לעזור לו הוא סבל מאוד מאוכל שאכל במסגרת בית המלון שלכם עד כדי כך שהיינו צריכים לעזוב את המלון כדי לקבל טיפול. ביום המקרה פקידת הקבלה רצתה לזכות אותנו על הלילה השני אחרי שראתה את הסיטואציה של הילד שסבל מכאבים וביקשה אישור מאשת יחסי הציבור שסירבה לזכות ואמרה שיצרו איתנו קשר למחרת דהיינו יום שישי והנה אנחנו ביום ראשון ועדיין אף אחד לא יצר קשר. אנו נופשים על בסיס קבוע במלונות פתאל בכל הארץ כבעלי מועדון שמיים ורוצים להמשיך לנפוש ברשת שלכם אבל הזלזול של לפחות להרים צלצול ולברר את העניין ממש לא מובן לי. בעקבות זאת אני חושבת שצריכים לזכות אותנו על הלילה השני ששילמנו ממיטב כספנו ולא שהינו במלון אלא בטיפול רפואי. מיותר לציין כי כל מה שרשמתי מגובה בתמונות ובמסמכים רפואיים. אשמח לתשובה ממכם בעניין זה
-
חוות הדעת של אתי
שפירא אתי ,יולי 2022
החדר לא מתוחזק , רטיבות בקיר של האמבטיה לכיוון הסלון, כוסות חד פ חד פעמי בחדר אוכל ! מכירת אוכל בבריכה לא כוללת מה שמובטח … ועוד .:.
-
חוות הדעת של יוסי
דבדה יוסי ,יולי 2022
בחדר היו נמלים וזבובונים. באמבטיה היה ריח רע, והסיפון של הכיור טפטף לרצפה. השיא היה בבוקר ב8:30 כשישנו, העובד מוחמד נכנס לחדר ללא רשותנו ואמר לנו שצק אאוט. הרגשת הפרטיות בחדר נפגעה אנושות!! אכזבה איומה!! אנו לקוחות חוזרים שלא בטוח שנחזור. אגב, במספר מלונות שלכם שהיינו (וגם כאן) הבריכה היתה מלוכלכת מאוד! הרבה אנשים התלוננו על כך