בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 496 חוות דעת
78% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אריה
גולדנברג אריה ,יולי 2022
צר לי שעלי להעביר בקורת כזו אך השהייה שלנו הפעם במלון באשדוד היתה ממש בלתי נעימה בלשון המעטה. העובדים במלון היו נהדרים ועשו הכל על מנת להנעים את שהותנו במלון , אך הבעיה ככל שאני מבין היא בנהול וארגון בחדר האוכל ובמטבח, בלאגן שלם היה בחדר האוכל חוסר בצלחות וסכו"ם , מכונות קפה שלא עבדו, עובדים שהתבטאו באון של כאוס של ממש שלא הצליחו להשתלט על הנעשה, הבשרים שהוגשו היו קרים ובלתי אכילים ( נשארו בצלחות ) ופשוט נאלצנו לכול מנות ילדים. אין קפה נטול קופאין, ובשבת אין קפה פילטר ( מה זה שצריך לשתות קפה בוץ , החזרתם אותי לימי הצבא . בקיצור אחזור על כך שהעובדים עשו הכל כדי שיהיה טוב אך הבעיה היא מלמעלה וזה היה מאוד מאוד מאכזב וספק אם אשוב למלון הזה ספציפית .
-
חוות הדעת של יונתן
מזרחי יונתן ,יולי 2022
רמה בינונית. הבריכה והמזנון בבריכה ממש לא נקיים. השומר בכניסה לבריכה ברוטלי ומתייחס לכולם כרמאים. חוויה לא נעימה בבריכה בעקבות זה. דרוש שינוי בשיטה מיידי. הוא טועה ברישומים ומאשים אורחים.
-
חוות הדעת של דינה רויטל
כחלון דינה רויטל ,יולי 2022
המלון והחדר נראה מוזנח ריהוט חדרים ישן ארוחת בוקר נראית ממוחזרת כל הזמן היה חסר צלחות שוקו ועוד דברים לא היה כוח אדם
-
חוות הדעת של שי
גרבי שי ,יולי 2022
פעם לאונרדו פלאזה היה לאונרדו פלאזה היום זה רמה נמוכה מאוד חבל מאוד
-
חוות הדעת של Flora
Koyen Flora ,יולי 2022
-
חוות הדעת של בני
גדליהו בני ,יולי 2022
התנאים בחדר היו טובים. שרות הקבלה והחדרים היה מצויין. רמת האוכל הייתה מאכזבת בייס למחיר ללילה. בארוחת הערב הוגשו בשרים עלהאש. רמת העשייה היתה לא טובה הסטיקים היו יבשים ושרופים. ארוחת הבוקר. רמת הנקיון והסדר היתה נמוכה. לא כנראה שנכנסנו כאשר רמת העומס היתה גבוהה. לא היה מי שינקה ויערוך את השולחנות. עמדות הקפה היו מלוכלכות. הסלט הקצוץ לא חודש. חבל....
-
חוות הדעת של גלעד
מור גלעד ,יולי 2022
חדר טוב מיקום טוב