בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 496 חוות דעת
78% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של מתי
הירשפלד מתי ,אפריל 2022
באופן כללי היה בסדר אבל רחוק ממושלם. לדוגמה מספר פעמים רצינו להשיג בטלפון את שירות חדרים או את המרכזייה וכלל לא הייתה תשובה לא מהטלפון הפנימי וגם לא מטלפון נייד. לא היה טישו בחדרים. מספר פעמים ביקשתי סוכרזית לחדר ולא קיבלתי ועוד כיו"ב
-
חוות הדעת של Or
Izak Or ,אפריל 2022
מלון מעולה, אוכל טוב. הבר בבריכה גרוע מאוד, האוכל יוצא לא מוכן וכשפונים אליהם הם אומרים ככה זה יוצא, פעמיים זרקנו את הארוחה לפח, לא הייתה שתייה קרה, על מה לוקחים כסף? ממש ביאס את חווית המלון
-
חוות הדעת של סיגלית
חדד סיגלית ,אפריל 2022
נהנינו מאוד הצוות שירותי ואדיב חדרים נקיים נוף מהמם
-
חוות הדעת של Ester
ben zaken Ester ,אפריל 2022
בכל נופש אני קודם מחפשת מלונות מפתאל,גם נרשמתי בעבר למועדון שמים. אבל הפעם היה מורכב הנופש אצלכם. התכוונתי לשלוח תלונה אז שמחה ששלחתם אתם. כמו שניתן לראות הרכב החדש היה מבוגר אחד וילדה בת 3. כל מה שרציתי זה לילה בכיף עם הבת שלי כדי להעביר את הזמן בחג. אז הופתעתי לטובה ששדרגו את החדר לחדר עם מרפסת ללא עלות נוספת , אבל בסוף הבריכה היא האטרקציה העיקרית. ביום הראשון היא היתה קפואה קרח (לא חשבתם להזרים אולי מעט מים חמים לאזן את הטמפרטורה?) מילא. אבל ביום השני סגרו את הבריכה של הילדים, רק ב11 רוקנו אותה, שמו את הצינור והלכו כשכל יושבי הבריכה מחפשים אותם כדי לומר להם שהמים יוצאים חומים לגמרי (חלודה כנראה). אז רוקנו אותה שוב, ניקו ורק ב13:30 בערך התחילו למלא אותה שוב. אתם כבר מבינים לבד שעשיתי כבר צ'אק אאוט בשעה הזאת, והיום שלם (מתוך בסך הכל יומיים קצרים) התבזבז לי לשווא על לשבת לצפות באנשי התחזוקה שלכם בפעולה. מרגישה שאם קיבלתי חצי, כלומר יום אחד, אז שאשלם חצי. או... שאקבל את מה ששילמתי עבורו. אני בציפייה שמנהל יתייחס במלוא הרצינות לפנייה שלי . מקווה שלא להתאכזב מהטיפול, ולהמשיך להנות מהשירותים שלכם. תודה, אסתר
-
חוות הדעת של רינת
גרבי רינת ,אפריל 2022
מושלם
-
חוות הדעת של אוסנת
ספיבק אוסנת ,אפריל 2022
מלון מרהיב ביופיו צוות שירותי ואדיב המנהלת אתי נעימה ושירותית
-
חוות הדעת של שמואל
אברהם שמואל ,אפריל 2022
השירות במלון מתחת לכל ביקורת ולא מדובר במחלקה אחת אלא בכמה מחלקות במלון. החל בקבלה, המשך בשירות לאורח שזמן המענה שלהם ארוך עד חסר הגיון, וגולת הכותרת היא השירות הגרוע בחדר האוכל, שם לא היה כוסות במזנון השולחן לא פונו בזמן וחיכינו זמן רב עד שיערכו לנו את השולחן והשיא היה שקיבלנו קללה ברוסית מהמלצר כי ביקשנו קפה חדש ולא אחד שהוא כבר הכין. ראויים להערכה הטבחית המקסימה מעמדת החביתות ועצם העובדה שתמיד היה מגבות בבריכה