בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.2

מבוסס על 496 חוות דעת

78% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של מתי

    אפריל 2022

    באופן כללי היה בסדר אבל רחוק ממושלם. לדוגמה מספר פעמים רצינו להשיג בטלפון את שירות חדרים או את המרכזייה וכלל לא הייתה תשובה לא מהטלפון הפנימי וגם לא מטלפון נייד. לא היה טישו בחדרים. מספר פעמים ביקשתי סוכרזית לחדר ולא קיבלתי ועוד כיו"ב

  • חוות הדעת של Or

    אפריל 2022

    מלון מעולה, אוכל טוב. הבר בבריכה גרוע מאוד, האוכל יוצא לא מוכן וכשפונים אליהם הם אומרים ככה זה יוצא, פעמיים זרקנו את הארוחה לפח, לא הייתה שתייה קרה, על מה לוקחים כסף? ממש ביאס את חווית המלון

  • חוות הדעת של סיגלית

    אפריל 2022

    נהנינו מאוד הצוות שירותי ואדיב חדרים נקיים נוף מהמם

  • חוות הדעת של Ester

    אפריל 2022

    בכל נופש אני קודם מחפשת מלונות מפתאל,גם נרשמתי בעבר למועדון שמים. אבל הפעם היה מורכב הנופש אצלכם. התכוונתי לשלוח תלונה אז שמחה ששלחתם אתם. כמו שניתן לראות הרכב החדש היה מבוגר אחד וילדה בת 3. כל מה שרציתי זה לילה בכיף עם הבת שלי כדי להעביר את הזמן בחג. אז הופתעתי לטובה ששדרגו את החדר לחדר עם מרפסת ללא עלות נוספת , אבל בסוף הבריכה היא האטרקציה העיקרית. ביום הראשון היא היתה קפואה קרח (לא חשבתם להזרים אולי מעט מים חמים לאזן את הטמפרטורה?) מילא. אבל ביום השני סגרו את הבריכה של הילדים, רק ב11 רוקנו אותה, שמו את הצינור והלכו כשכל יושבי הבריכה מחפשים אותם כדי לומר להם שהמים יוצאים חומים לגמרי (חלודה כנראה). אז רוקנו אותה שוב, ניקו ורק ב13:30 בערך התחילו למלא אותה שוב. אתם כבר מבינים לבד שעשיתי כבר צ'אק אאוט בשעה הזאת, והיום שלם (מתוך בסך הכל יומיים קצרים) התבזבז לי לשווא על לשבת לצפות באנשי התחזוקה שלכם בפעולה. מרגישה שאם קיבלתי חצי, כלומר יום אחד, אז שאשלם חצי. או... שאקבל את מה ששילמתי עבורו. אני בציפייה שמנהל יתייחס במלוא הרצינות לפנייה שלי . מקווה שלא להתאכזב מהטיפול, ולהמשיך להנות מהשירותים שלכם. תודה, אסתר

  • חוות הדעת של רינת

    אפריל 2022

    מושלם

  • חוות הדעת של אוסנת

    אפריל 2022

    מלון מרהיב ביופיו צוות שירותי ואדיב המנהלת אתי נעימה ושירותית

  • חוות הדעת של שמואל

    אפריל 2022

    השירות במלון מתחת לכל ביקורת ולא מדובר במחלקה אחת אלא בכמה מחלקות במלון. החל בקבלה, המשך בשירות לאורח שזמן המענה שלהם ארוך עד חסר הגיון, וגולת הכותרת היא השירות הגרוע בחדר האוכל, שם לא היה כוסות במזנון השולחן לא פונו בזמן וחיכינו זמן רב עד שיערכו לנו את השולחן והשיא היה שקיבלנו קללה ברוסית מהמלצר כי ביקשנו קפה חדש ולא אחד שהוא כבר הכין. ראויים להערכה הטבחית המקסימה מעמדת החביתות ועצם העובדה שתמיד היה מגבות בבריכה

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה אשדוד

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור