בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 496 חוות דעת
78% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ספקטור
הלו רוברט ספקטור ,אפריל 2022
שירות מצויין ואדיב
-
חוות הדעת של תהילה ומתן
הלו רוברט תהילה ומתן ,אפריל 2022
נהנינו מאוד שירות מצויין צוות אדיב
-
חוות הדעת של יצחק
בן אדרת יצחק ,אפריל 2022
חווית האירוח יכולה להיות יותר טוב
-
חוות הדעת של Michael
Fish Michael ,אפריל 2022
הכל היה נקי, מסודר,טעים, קיבלנו מתנות, נשמח לחזור
-
חוות הדעת של יואלה
אוחיון יואלה ,אפריל 2022
הייתי בראש השנה והחוויה היתה קשה מאוד הפעם היתה חוויה מתקנת והיה הבדל בין שמיים וארץ
-
חוות הדעת של לנה
דרמנסקי לנה ,אפריל 2022
כפי שהסברתי לנציגה שדיברה איתי טלפונית. כאשר אני עשיתי את ההזמנה לחדר הסברתי שאני באה להתארגן לאירוע והאם ישנה אופציה לקבל את החדר יותר מוקדם מכיוון שאנחנו מתלבשות ויוצאות עם הכלה. נאמר לי בפירוש כן - מדובר על אמצע שבוע, לפני חג ולכן לא צפוי להיות לחץ ואין שום בעיה לקבל את החדר יותר מוקדם. בפועל כאשר הגעתי למלון עם עוד בנות שהזמינו חדר נאמר לי שהחדר שלי לא מוכן ולא יהיה מוכן לפני השעה 15:00, החדר השני כן היה מוכן. החלטנו להתארגן בחדר שכן היה פנוי והנציגה ביקשה ממני להגיע לדלפק לפני שאנחנו יוצאות. כאשר רצינו לצאת שהיה כבר קרוב לשעה 15:00 נאמר לי שהחדר שלי עדיין לא מוכן ואחרי האירוע שאני אגיע לדלפק לקבל את החדר. דבר זה יוצר אצלי חוסר שביעות רצון וחוויה לא נעימה. מדוע אם אני מדברת עם נציג טלפונית ומבטיחים לי דברים אני צריכה להגיע אחרי אירוע, ב2 בלילה לדלפק לקבל חדר, ללכת לחדר אחר שיש שם כבר אנשים ישנים, להעיר אותם כדי לקחת את הדברים שלי?
-
חוות הדעת של מזל-טוב
ג'יבוטרו מזל-טוב ,אפריל 2022
חדר מלוכלך מצעים לא מסודרים רמת תחזוקה ירודה אני נכה הגעתי להתארח במלון הרסתם קילקלתם לגמרי את חופשתי נאלצתי לבצע קיצור שיהייה בערב ירדתי עם כיסא גלגלים לחדר אוכל שהיה בהכנות לפסח לכן כל ההגשה בחמגשיות וישיבה בקור בחוץ אני יגיע עם התלונות שלי לראש רשת פתאל !!!!! תתבישו ככה לארחח אנשים נכים . 052-3251169