בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 496 חוות דעת
78% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ninette
shani ninette ,פברואר 2022
הייתה לנו בעיה עם ההזמנה דרך בוקינג ופקידת קבלה טיפלה בנו יפה מאוד .חבל שאני לא יודעת את שמה . הייתה לנו הפתעה נעימה בחדר . תודה על האירוח נינט יודעת
-
חוות הדעת של שלמה
חיררי שלמה ,פברואר 2022
בהתחלה היו בעיות בקבלת הסוויטה שהזמנו אבל אחרי חצי שעה הצליחו לשדרג אותנו לסוויטה יותר טובה באותו המחיר ודאגו לנו להכל היה מושלם ותודה לאדוה מהקבלה
-
חוות הדעת של אוהד
כהן אוהד ,פברואר 2022
קיבלתי שירות מעל ומעבר מאירנה וסלומה..הם הפנים של המלון.
-
חוות הדעת של מיכה
דר שמיר מיכה ,פברואר 2022
חדר בלוי ללא מיזוג או אוורור
-
חוות הדעת של קריסטינה
אורלובסקי קריסטינה ,פברואר 2022
אמרי שאי אפשר לקבל חלוק וכפכפים לחדר אין שירות ארוחת בוקר לחדר טלפון בחדר מנותק כך שבשביל לתקשר עם קבלה צריך להתקשר מהנייד מקרר מחובר אך לא עובד
-
חוות הדעת של עפרה
אברהם עפרה ,פברואר 2022
בימים שהתארחנו במלון,הגיעו בכל בוקר 220 נשים ליום כייף מטעם חבר לארוחת הבוקר. לא היתה הפרדה בין הנשים לאורחי המלון.מיותר לציין את הדוחק והצפיפות בחדר האוכל. ( במיוחד בתקופת קורונה שי צורך לשמור על מירווחים סבירים( המלון לא הודיע לנו מראש על מנת שנקדים ונגיע מוקדם לפני כל הבלאגאן. אני מאד מאוכזבת וחוששת שמא נחלה בקורונה.( אנחנו אנשים מבוגרים). לדעתי,היה צריך להתריע מראש לאורחי המלון על כך. זה היה במשך כל השבוע!!!!
-
חוות הדעת של יפית
ימין יפית ,פברואר 2022
הייתה חוויה נעימה חוץ מזה שהתאכזבתי מהעומס בחדר האוכל הגענו בשעה 9:20 לאכול ולא היה לנו מקום לשבת וזה ביאס אותנו מאוד גם התור לחביתה היה ארוך מהרגיל ממש מאכזב