בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 496 חוות דעת
78% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של רוני
מוסקוביץ רוני ,פברואר 2022
הפתעה לטובה. לא חשבתי שיבאשדוד מלון ברמה ושרות כזה אדיב ומקצועי
-
חוות הדעת של זכריה
נגרי זכריה ,פברואר 2022
שמחנו להתארח במלונכם לאונרדו אשדוד, אנו חברים ברשת ומתארחים רבות במלונותכם. גם הפעם הזמנתי 5 חדרים (לצערי 1 בוטל עקב זוג אורחים שחלו) החדרים מפנקים, נקיים, הקבלה מאירת פנים!!! השרות, האוכל היו מעולים! פרט קטן שפגע בחופשתנו, בחדר 1011 הזמנתי שרות חדרים מיד בהגעה על מנת לפנות צרור מצעים ישן שהושאר על מיטה (ספה) פתוחה בסלון!!! ביקשנו להביא לנו כמו ל-3- החדרים הנוספים , מיים , ושאר פינוקים שהם קיבלו, ובקבלה הבטיחו עד 18.00 זה יגיע! ירדנו לארוחת ערב ושוב הודענו לקבלה שהמיים עדיין בדרכם…. אוטוטו ״מתחילה משמרת ערב״ מסרה לנו קסניה, ועד לפינוי החדרים לא קיבלנו את המובטח לנו. אני חבר מועדון פאטל ולמרות כל זה אנו נמשיך ונזמין את חופשתנו ברשת לאונרדו!!! תודה לכם על הכל נגרי זכריה 0522740702
-
חוות הדעת של אמנון
סעדו אמנון ,פברואר 2022
חדר אחלה שירות טוב ארוחת בוקר טובה מאוד
-
חוות הדעת של אליהו
בירקה אליהו ,פברואר 2022
יחס אדיב , שרותי.
-
חוות הדעת של מירי
שרם מירי ,פברואר 2022
המלון בדרגה של אכסניה האוכל היה גרוע מאוד ארוחת ערב מזעזעת לא היה מה לאכול אנחנו לקחנו חדרים כי חגגנו עלייה לתורה
-
חוות הדעת של יהושע
מלול יהושע ,פברואר 2022
מלון נעים ביותר עובדים אדיבים מיקום מעולה
-
חוות הדעת של מיכל
חיון לוי מיכל ,פברואר 2022
מאד נהננו מקום שקט, מזמין, נקי ואסתטי, ארוחת בקר עשירה ושירות מדהים!! נחזור....