בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 565 חוות דעת
77% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של חנה
מילנר חנה ,ספטמבר 2023
היה מענה מידי לכל בקשה פקידי הקבלה היו אדיבים.
-
חוות הדעת של יעקב
יעקב יעקב ,ספטמבר 2023
שירות אדיב.חדרים מוזנחים יש לרענן אותם ולהחליף דחוף כריות. ארוחת בוקר סבירה. חסר צוות בידור.
-
חוות הדעת של יגאל
אבוטבול יגאל ,ספטמבר 2023
האמת בחג ראש השנה בסה"כ הייתה חוויה נעימה ונוחה. הצוות השתדל לתת הרגשה טובה לאורחים עד כמה שאפשר! בקבלה היה צורך להמתין הרבה זמןלמסירת החדר!!! עקב חוסר פקידי קבלה שלמעשה היו רק שתיים לקלוט כמות גדולה של אורחי המלון הרבים לערב החג.
-
חוות הדעת של דוד
דהאן דוד ,ספטמבר 2023
שלום.חויטי שלושה ימים עם התקררות חזקה מאוד במלון בגלל זה גם לא נהנתי. חדר האוכל היה קר מאוד מאוד הרבה אורחים התלוננו. האוכל בערב החג היה מצוין .בשאר הימים בבוקר ,בצהריים ובערב היה גרוע מאוד וקר. הבופה הקטן היה בסדר גמור.בקבלה התיחסו יפה. תודה חג שמח.
-
חוות הדעת של יפית
אקרמן יפית ,ספטמבר 2023
אוכל מצוין הכל נח נעים ושקט
-
חוות הדעת של סמדר
כהן סמדר ,ספטמבר 2023
אוירה מאוד נעימה אמבטיה במקלחת - מיותרת ומסוכנת במיוחד לאוכלוסייה מבוגרת עדיף מקלחון ביום שישי היה עומס גדול בארוחת החג לא היה מאורגן סידור השולוחנות וגם ההגשה של האוכל התארכה היה צריך להכין 2 עמדות בקשנו לשלם עבור 2 ארוחות נוספות לאורחים רק לארוחת החג - כל עובד אמר לנו מחיר אחר ,בקשו שנשלם רק במזומן או בהעברה וכשהגענו הפקיד אמר לשלם רק לאביב והמארחת אמרה לשלם רק לה היה בילבול למי משלמים וכמה ? קצת מוזר
-
חוות הדעת של מיכאל
קרבט מיכאל ,ספטמבר 2023
החדר היה מאוד קטן במיוחד בשילוב עם לול לתינוקת . ההרגשה הייתה שלא ניתן לזוז בחדר. בקשנו חדר אחר גדול יותר אפילו בתשלום נוסף, אך לא קיבלנו תשובה שלילית. אוכל היה קר ולא טעים. בנוסף, הריהוט ישן , ארון נסגר בצד אחד ובצד שני נפתח.