בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 565 חוות דעת
77% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של שלומי/גילה
ביטון שלומי/גילה ,יוני 2024
שירות טוב חדרים טובים ונקים
-
חוות הדעת של ניצה
איפרגן ניצה ,יוני 2024
גרוע
-
חוות הדעת של שרית
ביטון שרית ,יוני 2024
עדכנתי גם בקבלה ביציאה שהתאכזבתי מאןד מרמת הניקיון ומהפינוק בחדר..עלוב מאוד,בפרט שציינתי שזה יום נהולדת של בעלי!
-
חוות הדעת של מירב
בן ישי מירב ,יוני 2024
האירוח מעולה היחס 10
-
חוות הדעת של אשר
מאיר סיטון אשר ,יוני 2024
כמי שמשלם את מיטב כספו,לא צריך להגיע והכספת לא תקינה שהיה מאוד נחוץ לי ואז מתברר שגם הטלפון לא תקין .ועוד שאתה יורד ללובי מסתבר שהפקידה יצאה לעשן .ולמוחרת אותה פקידה אומרת "איך היה אתמול היית עצבני קצת ". אז חווית השרות שלי פגומה ,לא ביקשתי מעבר ,למרות שחחגנו יום הולדת לבת זוג אבל לפחות את המינימום שעליו שילמנו במיטב כספנו ,ושלא נרגיש שמישהוא עושה לנו טובה .
-
חוות הדעת של יריב
צובירי יריב ,יוני 2024
הגענו למלון ונודע לנו שהבריכה סגורה בגלל תקלה, קורה. צוות הקבלה קיבל אותנו בצורה נחמדה ולאחר שיידענו אותו שאני חוגג יום הולדת אף דאג לי למתנה (סט של קרמים לגוף שהענקתי לאשתי, פדיחה, אבל גם כן לא נורא, לפחות היא נהנתה). כידוע, ארוחות בבתי מלון הן מרכיב משמעותי בזמן חופשה ולכן חיכיתי לארוחת הערב. לאכזבתינו, המבחר היה דל הן בסלטים, הן במנות העיקריות והן בקינוחים. יצויין כי אני טבעוני ואף דאגתי ליידע מראש את צוות המלון בכך. חיפשתי את אחראי המטבח על מנת לומר לו שהגעתי ולראות מה הוא יכול להציע לי כטבעוני, אולי שם אקבל מענה הולם. האחראי הודיע לי שהוא יכין לי מנה (ללא אפשרות בחירה כלשהי) ויביא לי לשולחן. כבר הייתי בבתי מלון ברשת, שם ראיתי שהאחראים ממש יצאו מגדרם על מנת להעניק לי חוויית אירוח יוצאת מן הכלל וממש קיבלתי תחושה של "אתה טבעוני ומגיע לך לא פחות מאחרים". כאן זה היה ממש שונה. הקפיצו קצת ירקות ושעועית במחבת, וזהו. הרגשתי כאילו "נפלתי עליהם" לא טוב. תחושה דומה חוויתי גם בארוחת הבוקר. אותו מבחר דל של סלטים.... ומנה "מיוחדת" בשבילי, הטבעוני, (אהההה, זרקו קצת גבינת סויה בצלחת, וגם זה רק לאחר ששאלתי אם יש להם טופו או משהו נוסף "מיוחד"). כשביקשתי מאוחר יותר עוד קצת תוספת גבינה לקח להם כל כך הרבה זמן להביא אותה (מעל רבע שעה), שפשוט התייאשתי ועזבתי את חדר האוכל מתוסכל. לא כך ציפיתי ליהנות מהאוכל. כבר עברתי חוויות אירוח טובות מאלה, אולם גם הפעם הזו וגם בפעם הקודמת בה התארחתי במלון בים המלח (שם פשוט הביאו לי שניצל תירס, ממש מעליב) התאכזבתי לחלוטין מהשירות בתחום המזון. לא נראה לי שאטרח לחדש שוב את חברותי במועדון שמים (לאחר שנים בהן אני חבר מועדון), ניתן צ'אנס למלונות אחרים
-
חוות הדעת של מורן
ווקנין מורן ,יוני 2024
הגענו לחדר היו פשפשי מיטה שאכלו את אמא שלי, אישה מבוגרת בת 70 שזה היה נוראי בעיני! אחר כך לקח זמן עד שקיבלנו חדר נוסף ובלובי היה מכת נמלים משהו זוועתי ביותר. אציין שהעובדים היו אדיבים וחיפשו לתת מענה. אבל זה הרס לנו שאמא שלי התגרדה ונעקצה בכל גופה