בחזרה לדף מלון
8.2
מבוסס על 565 חוות דעת
77% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אתי
בן זקן אתי ,יוני 2023
הקבלה במלון היתה לא נעימה שעתיים חיכינו לעדכון הטעות שעשו במוקד פתאל, אם לא העלה שהגיעה לעזור, נתנו לי להתמודד עם זה לבד. החדר עם המרפסת בדיחה, בשביל מרפסת בגודל כזה להוסיף 200 שח מוגזם ביותר.בחדר האחר שהזמנתי, מגבות מלוכלכות וקרציה על הסדין במיטה.ועוד ועוד, בקיצור חוויה לא נעימה. למעט היחס והשירות היוצא דופן של הילה
-
חוות הדעת של רמי
סייף רמי ,יוני 2023
חדרים נוחים ומרווחים. איזור הגשת האוכל מעט קטן וצפוף מאוד בשעות העומס. היתה בעייה של רעש גדול מצד אורחים שישבו באיזור המעליות בקומה בשעה 01:00 בלילה.איכשהו יש לאכוף שמירה על השקט בכלל ובפרט בשעות הלילה המאוחרות
-
חוות הדעת של JOSEPH
STEPHANE TOUITOU JOSEPH ,יוני 2023
יש לי מנוי בפתאל, ובאופן קבוע מגיע למלון ספציפי זה. שירות מעולה
-
חוות הדעת של רביד
מרקוס רביד ,יוני 2023
המלון יפה מאוד. מנהלת הקבלה אדווה מצוינת ונתנה מענה טוב. חסר כח אדם בקבלה. אין שתיה חמה / קרה בלובי. ארוחת ערב / בוקר מזעזעת, חסר מגוון וטריות המוצרים. בקבלת החדר לא היה אפילו בקבוק מים(חברי מועדון) בקבלה - חסר כח אדם
-
חוות הדעת של איתן
זינגר איתן ,יוני 2023
מפתיעה לטובה
-
חוות הדעת של רות
בן שיטרית רות ,יוני 2023
היה אירוח מאוד נחמד , חלק מעובדי המלון מאוד נחמדים ואכפתים
-
חוות הדעת של שיינא
רקוב שיינא ,יוני 2023
בציק הייתה פקידת קבלה התנהגה בצורה חוצפנית,לא נעימה ,הקניטה אותי כמו-כן לא מסרה שום מידע אינפורמציה על המלון זרקה את המפתח אפילו לא אמרה חופשה נעימה הייתה חסרת סבלנות בעליל,אולי בגלל שהייתה לבד בקבלה זה השפיע אך בעיני זה לא סיבה מוצדקת אני גם מגיעה מתחום מלנאות וזה לא צורת התנהגות שירותית.רצוי לחדד לצוות את נראות היו לה ציפורניים מקושטות וארוכות מאד נר אה מאד לא אסטתי לא מילונאי את קוד מילונאי הרגיל.