בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.4

מבוסס על 1469 חוות דעת

82% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אבירן

    ספטמבר 2023

  • חוות הדעת של סמיח

    ספטמבר 2023

    די ישן

  • חוות הדעת של אדם

    ספטמבר 2023

    המלון בסדר האוכל סביר ומגוון אבל ויש אבל מה שעברנו במלון ביום שבת היה סיוט ירדנו לבריכה עם הילדים אין לי מושג מי הגאון שחשב שזה בסדר להפיץ ככה פול בבריכה לחלק לאנשים לאכול פול בבריכה שיש במדינת ישראל את האחוז הכי גבוהה לאלרגנים של g6spd לאחר דקה כול הבריכה מפוצצת בריח ופול בכול מקום בתוך המים על הריצפה פשוט היה מזיז היה שלי אלרגי לזה עד רמה של סכנת חיים הוא בן שנה ואביב חודשיים לא רוצה לחשוב מה היה קורה ישר לקחנו את הילדים ועלינו לחדר פשוט יום שלם נהרס לנו פשוט מזעזע לפני חודש הייתי בלאונרדו פלאזה באילת היה מדהים אין לי מושג מה קרה שם יצאנו בהרגשה נוראית אם כבר בחדר אוכל אפשר למנוע את זה מהילד אבל בבריכה במקום כזה שיש המון אנשים וילדים היה שם ממש פניקה אנשים חטפו את הילדים שלהם לא ראיתי שבר כזה מעולם מי האיש שמקבל החלטות על חיים של ילדים אני ממש רוצה לשעת את זה

  • חוות הדעת של קטי

    ספטמבר 2023

    הפינוקים בבריכה והצוות אחלה. הבעיה העיקרית זה החדרים שהסטנדרט שלהם נמוך מאוד. חופשה ללא מרפסת, מקלחת לא ראויה . שיפוץ דחוף כדי שארצה להתארח בשנית. חבל!!

  • חוות הדעת של סברין

    ספטמבר 2023

    תפריט האוכל בארוחת הערב לא ממש אין הרבה אופציות האוכל לא טעים בכלל בנוסף המסדרונים והחדרים לא ממש נקיים

  • חוות הדעת של גבריאל

    ספטמבר 2023

    חדר לא שמור ישן ,לא נעים להיות בחדר צריך לבקש כמה פעמים שהמזגן יפעל

  • חוות הדעת של יעקב

    ספטמבר 2023

    חדר גרוע ביותר שירותים מתמלאים עד הקצה כיור סתום ואין בו מים קרים אלא רק חמים ברז בכיור לא ניתן לשימוש אין מגירות החדר לשולחן חסרים ברגים והוא לא יציב דלת מקרר לא ניתן לסגור סדינים מלוכלכים יש בידי צילום לכל הערה ןבנובף כשרציתי להענות מהנחת ישראכרט לא ניתן .

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור