בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.3

מבוסס על 1361 חוות דעת

81% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של רותם

    ספטמבר 2023

  • חוות הדעת של אריאל

    ספטמבר 2023

    ביקור שני ואחרון שלי במלון, התאכזבתי קשות. כמות בעיות התחזוקה שפגשתי בפחות מיומיים של ביקור אינה תואמת (בעיניי) את הרמה של רשת פתאל. סיכום קצר של הבעיות המהותיות (התעלמתי מהקטנות): מזגן שהפסיק לעבוד באמצע הלילה, מקרר שלא הפסיק להרעיש, טלוויזיה שמאבדת אות שידור בכל פעם שהיא נכבית. במהלך הצ'ק אאוט ביקשתי שמנהל שירות ייצור איתי קשר טלפוני, זה לא קרה. במקום זה קיבלתי מייל שנראה כמעט אוטומטי שבו מוצע לי יום כיף כפיצוי. אין לי עניין לחזור למלון, אין לי עניין ביום הכיף הזה, ובעיקר אין לי עניין בתשובה אוטומטית/גנרית שנשלחת (אני מעריך) לכל אורח שמתלונן מספיק חזק. ציפיתי מפתאל להרבה יותר מזה.

  • חוות הדעת של יעקב חטיבת טכנולוג

    ספטמבר 2023

    קיבלנו חדר שלדעתי לא היה בכלל יכול להכיל אורחים. לא קיבלנו בקבוקים מים ביום הראשון. היה חסר מלא דברים בחדר ,סבונים,מגבות,אפילו שקית אשפה. המזגן לא עבד . ביקשנו כמה פעמים . כל הזמן אמרו שתיקנו וכלום. מתנת יום הולדת היינו צריכים להתחנן לקבל. פשןט הרגשנו אורחים סוג ב

  • חוות הדעת של .

    ספטמבר 2023

    אחלה מלון רק אם יהיה יותר אנשים בדלפק שיתנו שירות ואדיבות

  • חוות הדעת של תמר

    ספטמבר 2023

    חדרים לא נקיים.חדר אוכל נתקלתי בג׳וקים.כמו כן אמבטיה שחורה.אגב את התמונה של האמבטיה הראיתי ליהודית

  • חוות הדעת של עלי

    ספטמבר 2023

    חכיתי שעה וחצי עד שהגיעו לתקן טלויזיה ובסוף לא תוקנה. אין ענה טלפוני לשרות לקוחות כאילו אני נמצא במדבר. תודה לחגית האלופה על ההבנה והרגישות לשרות.

  • חוות הדעת של איריס

    ספטמבר 2023

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור