בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.4

מבוסס על 1469 חוות דעת

82% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של יסמין

    אוגוסט 2023

    היה ריח במלון בלתי נסבל, המזגנים לא עבדו מלבד החדרים. החדרים היו מטונפים וגם המסדרונות. בחדר אוכל היה בלאגן חיכנו מעל חצי שעה ליין ומלח כדי לעשות קידוש היינו עם שני ילדים בני 3 ו4 שהיו חסרי סבלנות.היה מורגש שהמלון לא היה ערוך לכמות האנשים. זה היה יום הולדתי והתאכזבתי מאוד

  • חוות הדעת של אסתר

    אוגוסט 2023

    האוכל והשירות שם היו טובים ואיכותיים אך החדר והתחזוקה היתה מתחת לכל ביקורת וסבלנו. חבל שזה היה יום הנישואין שלנו וכך חגגנו כי זכרנו בשנה שעברה אירוח ברמה אחרת.

  • חוות הדעת של סיוון

    אוגוסט 2023

    הגעה עם רכב חשמלי,עמדת הטעינה תפוסה ברכבים שלא מטעינים.בקבלה ובביטחון נאמר שאנחנו צרכים לצלצל למשטרה כדי שיזיזו רכבים.דבר שלא עול יל הדעת כאורחי המלון . מרגע ההגעה אנחנו מטורטרים לחפש עמדת טעינה בכל האתר.הגענו לאחר מס שעות בחום לאחר שמצאנו ..מקלחת ויצאנו לשאוף אויר.גם לא נכנסנו לחדר האוכל. למחרת שבת בעלי שומר שבת סיים תפילה ב10:15 חדר אוכל מלא לא מסודר לא נקי בכלל פשוט כל פינה שהעין הביטה היה מלוכלך כולל העגלות שהמלצרים אוספים את צלחות המלוכלכות מהשולחן. המלצרים החלו לאסוף את שאריות האוכל ב1050 כששאלתי מדוע אמרו יש לך שם בופה נוסף.חוסר במים חמים לקפה.חוסר בכוסות לשתיהן חמה וקרה. ובכלל יכולה לכתוב עמוד שלם למה לא להגיע שוב.חוויה לא נעימה בכללל.כל זה רצינו לחגוג יום הולדת לבעלי שחגג בשבת. ברור לי מאוד שלא אחזור למלון זה ואולי גם לרשת פטאל. יש לציין את צוות המצלים שהיו נחמדים ובחור בשם עידן. אשמח לדבר עם שירות הלקוחות שלכם כדי להמתיק את החויה. חבל שכך נשארנו עם טעם מריר ולא נעים בכלללל.

  • חוות הדעת של טלי

    אוגוסט 2023

    חבל... יכול היה להיות יותר טוב! לקחנו 3 חדרים לסופ"ש בחדר הראשון חיכינו עד ל 11 בלילה ולאחר 5 פניות במהלך היום לעריסת תינוק ומצעים למיטת ילד וכשלא נענינו נאלצתי לרדת למטה ולצערי להרים את קולי בקבלה ורק אז נעניתי. בחדר השני לא ישנו בלילות מאחר והיו מקקים ונמלים בכל מקום! מבחינת השאר הכל היה מעולה (פינוקים/צוות בידור/פעילויות)

  • חוות הדעת של שרה

    אוגוסט 2023

  • חוות הדעת של רוגאן

    אוגוסט 2023

    היה כיף בסך הכל הילדים נהנו היה אוכל מצויין,פחות התרשמתי מהנקיון בחדרים בבריכה היה מאוד מלוכלכת אני כבר 3 שנים רצוף מגיע אצלכם צריך שיפוץ קצת למלון אבל בסך הכל היה טוב

  • חוות הדעת של אילנה

    אוגוסט 2023

    חדר ישן מאוד וזה לאחר שדרוג לחדר ג'וניור

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור