בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.4

מבוסס על 1469 חוות דעת

82% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של יניר

    יוני 2024

    הקבלה היתה נוראית . מה שקורה אצלכם בשירות הקבלה בכניסה למלון הוא לא מקצועי בצורה חריגה . אין זה קשר לשירות אני מדגישה זה נושא של חוסר מקצועיות בוטה שגורר מתן חדר רדיפה אחרי כדי להגיד לי שנתנו לי חדר לא נכון . הגעתי מוקדם יותר עם אמא שלי בת 80 והבנתי שקבלת חדרים עד שש מבחינתי סבבה ישבנו במקוםמוצר ב 4:30 קראו לי לקבלה ואמרו שיש חדר מוכן אף אחרי תלאות של חצי שעה בניסיון להקצות את החדר (כשאמא שלי ממתינה ומאוד קשה לה ) נתנו לנו חדר ואז אנחנו כבר נכנסות למעלית עם כל הציוד ופתאום רודפים אחרי בצורה מוזרה שנעשתה טעות וזזה לא החדר הנככון והחדר יהיה מוכן רק בשש . אז שוב לקחת אותה למקום מוצל לשים את הדברים ברכב . זה היה תהליך לא הגיוני שנראה כאילו אנחנו בקומדיה של טעויות . בחינתי אם יכולתי הייתי חוזרת הביתה . זה אירוח שאני לא אמורה לשלם עבורה .

  • חוות הדעת של חני

    יוני 2024

    צוות היה מאוד אכפתי גם בחדר אוכל גם בשרות לאורח. כל מה שביקשנו נענה במהירות. חבל שלא אוכפים עישון בבריכה.

  • חוות הדעת של אלה

    יוני 2024

    שירות מאולה. נהנתי מאוד מעיסוי מקצועי של אשר.

  • חוות הדעת של שושנה ג'רסי

    יוני 2024

    הבריכה היתה ממש טובה אבל היו הרבה אנשים. האוכל לשביעות רצוני היה טוב ןחדר היה טוב אהל ביקשתי מרפסת לא נתנו לי

  • חוות הדעת של יעקב

    יוני 2024

    האירוח מפנק לכל הדעות ארטיקים, אבטיחים גלידות ,ארוחות בוקר וערב טעימות ביותר,חדרים זקוקים לשיפוץ דחוף,אינטרנט בחדרים חלש מאוד תודה ענקית לחגית על היחס החם והשירות האדיב אהבתי מאוד והמליץ בפני ידידיי ומשפחתי המורחבת,תודה רבה!!!

  • חוות הדעת של טניה

    יוני 2024

    סה"כ חוויה נעימה וטובה מאוד באירוח, להלן הערות לשיפור כללי : 1. קבלה - החזרנו את מפתח החדר לקבלה כי לא רצינו שילכו לאיבוד ולאחר מס' שעות חשבו שעזבנו אז באו לנקות אחרינו?! 2. חדר אוכל - אוכל ברמה גבוהה ושפע כולל מלצרים מעולים וסבלניים כל הכבוד. 3. רמת ניקיון בחניה ובמלון טובה מאוד יש לשפר את הניקון במעליות ומסביב לבריכה. 4. הופעות לילדים - טובה מאוד 5. ניקון חדר - התארחנו 5 ימים לא הגיעו לנקות כל יום כנ"ל לגבי החלפת מגבות - לאחר שביקשנו בוצע באופן מיידי. 6. חוסר בכ"א בקבלה בכל שעות הפעילות ובדגש על קלבה ויציאת אורחים! - זה הפנים הראשונות שאורח מקבל כשהוא מגיע למלון. סה"כ התרשמות טובה מאוד וכמו שרשמתי ניתן להשתפר במס' דברים - ציון 8. תודה רבה.

  • חוות הדעת של Ilana

    יוני 2024

    החדר טעון שיפור דחוף .. לא נקי וישן רצוי וכדאי לשפץ בדחיפות!

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור