בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.4

מבוסס על 1469 חוות דעת

82% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של עמי

    מאי 2023

    השירות היה בסדר אבל חסר היה בידור למבוגרים בלבד זמר וריקודים.

  • חוות הדעת של דנה

    מאי 2023

    ביקשתי לשים כוסות ובקבוק יו לכבוד יום הולדת שלי זה לא היה לצערי.אוכל בסיסי מאוד !יש מה לשפר

  • חוות הדעת של סילבי

    מאי 2023

    האירוח היה כייפי ומפנק מאוד

  • חוות הדעת של ירון

    מאי 2023

    שלום! המלון בעצובו יפה,חדרים נוחים,בריכה מרווחת,חדר אוכל מגוון ומאוד טעים.הזמרת ביום חמישי בערב היתה מ ע ו ל ה. אבל צוות ההוואי היה מחריש אוזנים בהגזמה(למרות שחדרינו היה בקומה שישית)ולא פסקו מפעילות גם בצהרים כמקובל ולא יכולנו לנוח כי הרי לשם כך היגענו.בלילה היה רעש מילדים עד 2 לפנות בוקר ובקשנו שידברו איתם או יעבירו אותם ללובי.הם טענו שנתקשר למשטרה(ממתי אורח צריך לערב משטרה?)שרותי הספא לא נתנו מענה טלפוני(והועברנו למרכז הזמנות) שירותי הקבלה היו מ ז ע ז עים חייבו אותנו למרות ששילמנו טענו שלא(מזל שנשמרו כל קבלות התשלום) מנעול הדלת נתקע והשארנו הודעות ורק שירדנו למחרת לקבלה "לצעוק" התיחסו והשירות הראשוני היגיע ביום העזיבה.(כל הלילה ישנו עם דלת פתוחה. אני ביליתי ברשת פתאל המון פעמים אבל חוויה נוראית שכזאת לא אשכח לא המליץ!!! וחבל!!!

  • חוות הדעת של איריס

    מאי 2023

    מסודר נקי אהבתי מאוד

  • חוות הדעת של שלום

    מאי 2023

    החדר בתחזוקה נמוכה - ארון מתקלף, דלת לא ננעלה אלא בכח, ברז שבור, דלת שירותים לא ננעלת. הספא מעולה, האוכל בערב היה בינוני במגוון ובאיכות המוצרים (המבורגר מעובד), עוגה יבשה, בבוקר הארוחה הייתה טובה. הבריכות בחוץ מעולות והשירות היה בחיוך מכולם.

  • חוות הדעת של קטרינה

    מאי 2023

    האמת שכרגיל היה טוב חוץ מכמכה דברים שממש הפריעו: 1. בבריכת מי מלח ממש הריצפה מתפרקת 2. ביום הראשוו החדר אוכל היה ממש לא נקי במהלך הארוחה ואף אחד לא התעניין בזה לעומת היום השני שהיה מדהים 3. שירות הלקוחות בטלפון על הפנים חסר נימוס 4. השתתפנו בהגרלה של מי שיוצא מהחדר עד 10 היה נחמד לדעת אם היו זוכים

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור