בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.4

מבוסס על 1469 חוות דעת

82% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של zehava

    מאי 2023

    מאוד נהנינו, השירות, החדר, הבריכה וגם האוכל. חוויה נעימה. תודה

  • חוות הדעת של חיים

    מאי 2023

    להשקיע בצוות בידור ובקבלה

  • חוות הדעת של ששון

    מאי 2023

    הזמנתי חדר לנכים מסתבר שהוא רחוק מהמעליתחדר 438 החדר נראה מאד אפרורים ולא משופץ המקלחת איומה. קבלנו חדר אחר קרוב למעלית.החדר לא מאובזר.חסר שולחן קטן*מעמד למיזודה*כסא שני או כורסה קטנה.הבקשות שלנו לשיפור לא נענו.הרוח בצד אחד של המיטה מאד צר.הכורסה לא עומדת במקום חוסמת את החלון בקיצור מגיע לכם שלושה כוכבים. האוכל כולו מבוסס על תפריט מרוקאי?הגיפס מלא שמן לא מתאים להגשה.בבוקר צריך להפעיל שני עמדות לחביתה.אנשי צוות חדר האוכל 10משתדלים מאד מאד.ברכת המלח לתקן מדרגות ירידה מאד מסוכן יש גם ארוכים בולטים שעלולים להיפצע מהם בבקשה לשפר

  • חוות הדעת של אורית

    מאי 2023

    שירות טוב, החדר שודרג והיה מאוד נוח, האוכל לרוב היה טעים ונהיננו מאוד

  • חוות הדעת של Fanny

    מאי 2023

    ציינתי בפני צוות המלון שבארוחות לא היו אפשרויות עבור בן אדם טבעוני. בארוחות ערב וארוחות בוקר לא היה בכלל חלבון מן הטבע. חבל מאוד!

  • חוות הדעת של אנג\'לה

    מאי 2023

    אהבתי את הספא במלון, חדר מעולה, אך ארוחת ערב לא טעימה

  • חוות הדעת של ויקטוריה

    מאי 2023

    הכל מצוין מדבר אחת חשוב. הסעה לחוף רק כל 20 דקות ומוגבל בין שעות 7.40 ועד 16.00.זה בכלל לא מספיק.לקראת הסעה חוזרת אחרונה אין אפשרות להכנס לאוטובוס בגין שהוא מלא .עליה ברגל קשה ולא מתאימה לכל אחת.לכן לא הזמין את המלון פעם נוספת אף על פי שכל דבר אחר,ארוחות אוכל, בריכה עם מים רגילים,חדרים מאולה.בבריכה עם ים המלח צפוף מאוד,אנשים כסרדינים,לא הכנסנו אפילו פעם אחת כלא נעים במצב הקיים.צריך לסדר יותר הסעות לחוף,אז גם בבריחה מים מלוחים יהיה פחות אנשים.מוזיקה בבריכה חזקה מדי.תחשבו ש 90 אחוז מאורכים שלכם אנשים 60 + .ביקשתי מאחראי להלחיש החוזק והוא הקשיב.בכללי נהננו מהחופש.בכל מיקרה תודה,אבל היה מאוד קשה לראות איך אנשין מבוגרים מאוד בקושי עולים ברגל מהחוף.אתם חייבים לשפר את זה.

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור