בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.4

מבוסס על 1469 חוות דעת

82% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אליס

    מאי 2023

    שלום רב הגענו מאשקלון אחרי ימי לחימה הגענו ב11הפקיד קיבל אותנו במאור פנים והשתדל לתת לנו את החדר מוקדם הספא הבריכות השירות היה מעולה לצערנו הרב כשנכנסנו לחדר 133 היתה צחנה של ביוב בכל החדר התקשרתי לפקידת הקבלה והיא אמרה שהיא שולחת איש אחזקה לחדר המתנו כשעה אבל אף אחד לא הגיע לאחר ארוחת הבוקר שוב היה ריח חריף של ביוב הודעתי לפקידת הקבלה וגם אמרתי שבערב כבר התרענו על הריח הלא נעים. ביקשתי ממנה אם אוכל לעזוב רק בשעה 13:00 והיא כמחווה הסכימה ועל כך אני מודה. בסך הכל נהנינו מאד היינו זקוקים לחופשה אחרי שבוע מתוח כדאי שתטפלו בחדר 133 כדי שלא תקבלו תלונות נוספות

  • חוות הדעת של אריק

    מאי 2023

    שירות מעולה בכל המחלקות ומכל אנשי הצוות. טיפול אישי ומיידי בכל בעיה שצצה במהלך השהות שלי במלון. מציין מאוד לטובה את אנשי הצוות בטיפולים בקבלה רמת החדרים. אמשיך להגיע למלון בעזרת השם גם בשנה הבאה בלי נדר.

  • חוות הדעת של Evlin

    מאי 2023

    נהננו מאוד.

  • חוות הדעת של משה

    מאי 2023

    שהות במלון היתה נעימה. שרות יעיל.חדר 701 התרענו על נזילה לא גדולה של מים באסלת השרותים, הגיע איש אחזקה רק הסתכל אך לא תוקן. לא הפריע לנו, רק חבל על בזבוז מים.. דבר שני. בארוחת בוקר הימת תי לכוס קפה הפוך הבחור עם כיפה הכין לי שם את הכוס על השולחןלא הספקתי להושיט יד לקחת עברה עובדת עם תג חטפה את הכוס ויצאה במהירות לתדהמתי. שאלתי את העובד מי זו ולתדהמתי הוא אמר לי זו מנהלת חדר אוכל.

  • חוות הדעת של izik

    מאי 2023

    אין עליכם. שרות מעולה. אוכל טעים מאוד יחס מעולה מהקבלה מהעובדים מכולם. אין מילים

  • חוות הדעת של Yom tov

    מאי 2023

    היה נחמד מאוד בילינו לילה במלון נהנינו מהים והברכה ולמחרת נסענו לטיול באתרים שבים המלח

  • חוות הדעת של סבאח

    מאי 2023

    הכל טוב ויפה

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור