בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.4

מבוסס על 1469 חוות דעת

82% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של יחיאל זאב

    פברואר 2023

    נחמד לאחר אכזבה מהפעם הקודמת

  • חוות הדעת של ליאת

    פברואר 2023

    רוב האנשים לא היו שירותיים, דוגמא בחדר היו 2 שקיות קפה בלבד עבור שהייה של לילה , כאשר ביקשנו בקפה של הלובי לא התגמשו נדרשנו להמתין לשרות הלקוחות. הפותחן של היין - לא ניתן לפתוח איתו לא ייתכן שבכל המלון אין פותחן נורמאלי.

  • חוות הדעת של נטע

    פברואר 2023

    החדרים ישנים מאד היינו שלושה בחדר הספה ממש חא נוחה לאדם מבוגר האמבטיה מאד גבוהה להכנס אליה השטיחים במסדרון מאובקים ומורגש האבק

  • חוות הדעת של איגור

    פברואר 2023

    החדר זקוק לשיפוץ, המלון גדול והספא לא יכול להכיל גם את כל האורחים ובנוסף גם אורחים מזדמנים של תיירים ליום כיף ואוטובוסים שלמים. חווית ספא בלתי נסבלת. צפוף ולא נעים. בבוקר ב 7.30 הפעילו שואב אבק ליד דלת החדר. בשבת לא היה קפה לא במכונה ולא פילטר

  • חוות הדעת של אידל

    פברואר 2023

    חדר לא נקי במיוחד בחדר אוכל מצאתי עצם

  • חוות הדעת של רונית

    פברואר 2023

    זו פעם ראשונה שהחוויה שלנו היתה מאכזבת. הזמנו חדר עם מרפסת המובן בתוספת תשלום. קיבלנו חדר במיקום הכי גרוע שיכול להיות. המרפסת היתה צמודה לפינת העישון.לא היה באפשרותי להנות מהמרפסת עקב הרעש של האנשים והריח מהסיגריות. נאלצתי לשבת בתוך החדר. מטרת החופשה שלנו זה שקט מנוחה ושלווה וזה נמנע מאיתנו. חזרנו הביתה עם טעם מר בפה. חבל.

  • חוות הדעת של בלה

    פברואר 2023

    דניאל ורותם קיבלו אותנו בחיוך ודאגו לנו לחדרים מעולים ברגע שהגענו, איב המקסים דאג להתקשר ולוודא שהחופשה שלנו עוברת בכיף והנאה, יהודית ואוקסנה המקסימות בחדר אוכל דאגו לי לחלב שיבולת שועל למרות שלא היה, אציין שהאוכל היה מדהים וברמה גבוה!!!

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור