בחזרה לדף מלון
8.3
מבוסס על 1167 חוות דעת
81% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של חווה
מרקו חווה ,ינואר 2023
החדר היה מלוכלך!!! נמלים בכל מקום אפילו בקומקום. למרות שפנינו לקבלה וביקשנו שיבאו לנקות את הריצפה, לא התייחסו כאשר לבשתי מכנסיים ושולי המכנסיים נגעו בריצפה נעשו לי כתמים לבנים של אבק על המכנסיים. זה שרות? גועל נפש. למלון הזה לא חוזרת יותר.שלא נדבר שהמלון אין לו גישה לחוף הים ושרות השאטלים על הפנים כל תזוזה מהמלון היינו צריכים לשלם מכיסנו כדי להגיע לאן שהו.
-
חוות הדעת של יוסף
מוצפי יוסף ,ינואר 2023
ממש נחמד והצוות אדיב.
-
חוות הדעת של אלון
זעפרני אלון ,ינואר 2023
האוכל הכי טעים בכול רשת פתאל נמצא אצלכם הספא היה מלא בכול שעות הפעילות משהו שהוא לא בשליטתכם אבל זה גרם לי לא להשתמש בכלל במתקני הספא שלשם זה הגעתי לים המלח נכנסתי פעם אחת לבריכה עם הגופרית וממש שרפו לי הרגליים שאם הייתי נישאר עוד 5 דקות בבריכה הייתה נוצרת לי כוויה בדרגה 4 ואני לא רגיש בכלל למי הגופרית מצריך בדיקה של החומרים אצלכם מעמיקה בחדר הייתה נזילה בשירותים ושאמרתי לפקיד הקבלה הוא אמר שישלח איש תחזוקה לתקן ביקשתי ממנו שיחליף את החדר כי ממש לא נעים שבאתי סהכ ללילה אחד ואני צריך להתעסק עם שיפוצים הוא טען שאין חדרים וזה מה שיש אז שמתי מגבות על הריצפה בחדר השירותים שיספגו את הנזילה !!!!!!! אין טלפון בחדר ? בשביל להזמין מגבות לאותו הצורך של הנזילה אין טלפון פעם ראשונה שאני נתקל שאין מכשיר טלפון התקשרתי מהנייד שלי לקבלה פשוט הזוי שאין חוץ מהאוכל שהיה טעים מאוד החוויה שלי לא הייתה כול כך נעימה במלון שלכם אני חבר פתאל ונופש רק בפתאל לצורך בירור או אימות הדברים אשמח שתתקשרו 0508154155 אלון זעפרני
-
חוות הדעת של יעקב
קוסאייב יעקב ,ינואר 2023
היי חגית מסכם לך את ״חווית״ השהות שלי בבית המלון חידשתי את מועדון הלקוחות לאחר הרבה ניסיונות שכנוע, אמרתי ניתן עוד הזדמנות כי היו לי הרבה חוויות טובות בעבר. הגעתי לסוויטה לאחר שדרוג של החדר, נתחיל מזה שאת הדבר הבסיסי של בקבוק מים ויין בכניסה לחדר לא קיבלתי, הייתי צריך להתחנן בקבלה 4 פעמים, וגם אחרי כל זה לא קיבלתי כלום. הידית של דלת המרפסת הייתה שבורה מבחוץ, היה אפשר לצאת, אבל אם הדלת הייתה נסגרת אי אפשר היה להיכנס חזרה. הבסיס של המיטה היה שבור. הטלוויזיה בחדר כלל לא עבדה ובמקלחת היו ג׳וקים. הסאונה יבשה לא עבדה בכלל, ואת התחזוקה ביצעו ביום ראשון באמצע היום. למה אני כאורח צריך לסבול את הרעשים של העבודות בזמן שאני בא לנוח בשקט? התאכזבתי מהשהות במיוחד כשהגעתי לחוויה מתקנת. מעביר לך את המייל הזה לאחר שיחתנו, לטיפולך. מקווה שתיקנתם את כל הליקויים על מנת שהאורח הבא בחדר זה לא יתאכזב כמוני. יעקב קוסאייב, חדר 621, 0545234098
-
חוות הדעת של אלינה
אוליאש אלינה ,ינואר 2023
ברצוני לציין לשבח את המלון ואת השירות חוויתי סופשבוע נפלא בסוויטה של המלון. האוכל והשירות היו מעולים . מומלץ בחום
-
חוות הדעת של אמנון וטלי
יונה אמנון וטלי ,ינואר 2023
שירות ברמה גבוהה אכפתיות הכרנו את ענת ג'נו המדהימה שדאגה שהשהיה שלנו תהיה הכי כיפית ומענגת כבוד גדול לרשת פאתל שמחזיקים עובדים מסוריםנחזור ונביא חברים תודה רבה על הכל ענת ג'אנו❤️�❤️�❤️�
-
חוות הדעת של גילה
אייש גילה ,ינואר 2023
ממש התאכזבנו מהמלון הטלויזה שלי לא עבדה אי אפשר היה לטלפן ללובי אנחנו שומרי שבת אז בכלל לא נהנו מהטלויזה גם בקצת שהיה לנו לא הכינו לנו מפתח שבת כמה פעמים שביקשנו בחדר האוכל עובדים באיזור הבשר התנהגו מגעיל אנחנו חברי שמים לא הגישו לנו מים רק אחרי שהפצרנו למנהל בקיצור חויה לא נעימה מלון ישן ואני ממש לא אמליץ על המקום הזה