בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.4

מבוסס על 1469 חוות דעת

82% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של בתאל

    מאי 2024

    השירות היה אדיב, החדר נקי, אוכל טעים ובשפע.

  • חוות הדעת של אברהם

    מאי 2024

    תודה על האירוח הנפלא. יש לשפר את שרותי הקבלה.

  • חוות הדעת של אביבית

    מאי 2024

    החדר היה מלא אבק בטלפון על המנורות השידות רצפה מלוכלכת וקן של יתושים בחדר כל הלילה נעקצתי והחלונות היו סגורים. הרגתי אולי 20 יתושים. הרגשתי שאני במדבר . ממש חויה לא נעימה.

  • חוות הדעת של Yael

    מאי 2024

    סגרתי דרך בוקינג וענת פינקה אותנו.החדר היה נקי והכל עבד,האוכל בערב היה טעים. מה שהכי הפריע לנו זה חוסר התחזוקה והנקיון של הספה ושל המלתחות והשירותים של הבריכה.מצב זוועה.מגיעות קבוצות ואין תחזוקת ניקיון שותפת .בספה המרצפות שחורות ,יש חלודה בכל הניקל , תחושת הזנחה וליכלוך.כנ'ל בארוחת בוקר בפלצ'ה של החביתות היא ניראת מלוכלכת .חלק מהעובדים הערבים מדברים ערבית בחוץ בקול רם ,לא נעים בכלל.השירות במלון היה מצויין.

  • חוות הדעת של אברהם

    מאי 2024

    אני המון אצלכם הפעם החדרים היו ממש מוזנחים חבל האוכל היה טוב השירות היה מצויין באהבה�

  • חוות הדעת של שלה

    מאי 2024

    בוקר טוב,ספא במלון הכי טוב בים המלח.אוכל בשפע והכל טעים.חדרים מרווח.צוות עדיף. רהיטים בחדר שבורים.אין מספיק איחסון והניקיון ברמה נמוכה חלון בחדר היה מאוד מלוכלך,הוילון תלוי בצורה לא תקינה ובקושי זז,ניקיון יומי נעשה חפיף,אין מברשת לניקוי שירותים,בשניה ראשונה שפותחים ברז בכיור יוצא ריח של ביוף. מקווה שזה מטופל אנחנו עדיין אוהבים את המלון. תודה על האירוח.

  • חוות הדעת של נגה

    מאי 2024

    בריכה טובה, בריכת ילדים מקסימה, אבל לא היתה הצללה, למרות שביקשנו כמה פעמים. האוכל הטרי היה טוב, האוכל המבושל, מלבד הדגים והקציצות, לא טעים.האזור של הקפה היה מלוכלך, ישבנו בשולחן עגול באמצע חדר האוכל, על הקיר ממול, גושים של ליכלוך שהצטבר. כולם נחמדים, אומרים כן, אבל שום דבר לא משתנה. גם עכשיו, למרות שהקדשתי זמן לכתוב משוב, אתם תישלחו לי הידעה אוטומטית של תודה על המשוב, תזמינו אותי לשוב ולהתארח ותמשיכו בשלכם.

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור