בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.4

מבוסס על 1469 חוות דעת

82% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של ישראל

    מאי 2024

    יש לי עבר מאוד טוב עם המלון, לא מעט ביקורים טובים במלון. הפעם משום מה החוויה הייתה לא טובה, החל מההגעה , המזגן בחדר הראשי לא עבד, השירותים הגדולים עם ריח של ביוב, החדר היה לא נקי בדלי סיגריות במרפסת, ספה נפתחת עבור 2 ילדים ללא כריות ושמיכות. בתור חברי מועדון לא קיבלנו "פינוק" לחדר וגם לא כניסה או עזיבה מוקדמת. בנוסף, ביקשתי לפתוח את מועדון הנוער עבור הילדים שלי בגילאים 8/5 , נאמר לי ע"י עידן מהקבלה שהוא לא יודע על מה אני מדבר ושיש רק משחקייה לילדים. כן חשוב לציין את בתאל מהמשחקייה שהייתה נהדרת וניסתה לעזור - והייתה מאוד נחמדה עבור התינוקת שלי שכן הגיעה למשחקייה. בנוסף, הארוחות ביום הראשון של השהות (יום ראשון בערב ויום שני בבוקר) היו ברמה מאוד ירודה. כן חייב לציין לטובה את הארחות ביום השני (עצמאות- שני ערב ושלישי בוקר) ארוחות מעולות וטריות עם מגוון עשיר ומפנק. באופן כללי האווירה בכל חללי המלון נראית במצב שטעון שיפור דחוף - המון חלודה בכל מקום, קירות מפוויחים וכ'. לדעתי המלון כן טוב ובסה"כ חוויות שירות ומתקנים טובים רק נדרש שיפוץ כללי ותחזוקה של המקום - כדי שיוכלו להנות מהמלון כמו בעבר. בהצלחה.

  • חוות הדעת של אלכס

    מאי 2024

    ספא מאולה!

  • חוות הדעת של בטי ושימי

    מאי 2024

    חוויה לא נעימה בכלל!!! בלובי ריח רע של סמרטוט טחוב, בחדר טלויזיה ללא צבעים, לא היה ניקיון בחדר עד שהתלוננו, אוכל ברמה נמוכה מאוד כאשר בשר בארוחת ערב יבש לחלוטין, פירות לא טריים, אשתי קיבלה קלקול קיבה מהאוכל

  • חוות הדעת של אמאל

    מאי 2024

    תודה מיוחדת ל - סלים ועל הצוות

  • חוות הדעת של לירן

    מאי 2024

    קיבלנו חדר עם ריהוט ישן ושבור מיטה לא מחוברת ולא זוגית. מיטה לא נוחה(לשנינו כאבי גב מהמיטה). שירות לאורח שרצינו כוסות לא הגיעו. אחרי חצי שעה בעלי הלך להביא לנו בעצמו.

  • חוות הדעת של דוד

    מאי 2024

    החוויה הכי גרוע מאז שמכיר את עצמי

  • חוות הדעת של עמית

    מאי 2024

    אין שרותים בחדר האמבטיה,חוץ מזה ,אוכל נהדר,פעילות בבריכה,ספא משגע,יחס אישי בחניה,בקבלה, טלפון בחדר חסר,הכל מצויין,שיפוץ קטן בחדרים,וזהו.

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור