בחזרה לדף מלון
8.8
מבוסס על 1073 חוות דעת
87% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של RON
PATEL RON ,אוגוסט 2023
החוויה היתה יחסית טובה ,חבל רק שליום נישואין לא התייחסו כל כך
-
חוות הדעת של ליאת
גונן להב ליאת ,אוגוסט 2023
באופן כללי חוויית אירוח כושלת, חוץ מצוות הבידור המהמם והמושקע הכל היה ממש מאכזב! כל נותני השירות עייפים עצבניים או ממש לא מבינים כאילו זרקו אותם למים ואמרו להם תנו שירות. עובדי קבלה לא שירותיים עובדי חדר אוכל עייפים כועסים מפנים לך את הצלחות באמצע הארוחה. קבלת חדרים בשעה 15:30 נכון שזה מה שרשום אבל ויש אבל גדול העומס מכריע את המלון. הייתה לנו תקלה עם החשמל של המזגן ביקשנו שיסדרו ויצאנו לטייל. חזרנו כמובן שלא תוקן בא אלינו טכנאי נחמד בשעה 12 בלילה ועבד חצי שעה בזמן שהילדים עייפים כל יכל להיחסך מאיתנו אם היו באים בזמן! חדר אוכל הכניסו אותנו לחדר צדדי בסוף בלי מזגן ובלי תאורה! רק שראיתי את מנכלית המלון אמרתי לה והופ טיפלו בזה. למה מההתחלה שלחו אותנו לשם משפחה עם עגלה מקום לא מונגש למה בחופשה שלי אני צריך להרים עגלות במדרגות???. בסוף החופשה אמרו לנו תעשו צק אואט מוקדם בשעה 10 תקבלו במתנה אטרקציות באייס מול, הגענו למקום נראה שלא אהבו את הרעיון שם וזה בלשון המעטה, לא רצו לקבל את השוברים התקשרו למלון ולקבלה שם אמרו שלא עשינו צק אואט חוסר תיאום בין כל הגרומים בלאגן אחד שלם בחסות פתאל . מאכזב מאכזב מאכזב! יותר לא נגיע לשום מלון של פתאל איבדתם את זה וחבל בית מלון עם פוטנציאל ענק שנהננו בעבר להיות בו.
-
חוות הדעת של סלאח
אבו עסב סלאח ,אוגוסט 2023
מתארח במלון שנה רביעית ברציפות אין שיפור בנושא נקיון כ"כ שירות בקבלה לא משביעה רצון מגיע מנהרייה מוקדם ואין עריפות לחדר צריך לשפר בידור למבוגרים
-
חוות הדעת של ניסים
ורד ניסים ,אוגוסט 2023
צוות מדהים , קשובים לכל בקשה עם חיוך ורצון לעזור
-
חוות הדעת של רחל
גיעאן רחל ,אוגוסט 2023
יש לציין כי רמת הניקיון בבריכה ממש ירוד כל הבריכה כוסות ולכלוך ובקבוקים יש לציין כי בסוף הבריכה יש כמו מדרגות בבריכה שיש מרווח מאוד גבוה בין המדרגות ועיקמתי את הרגל בקבלה לא מודעים לעזרה ראשונה רק הקבט הביא לי מיני תחבושת בושה שזה העזרה הראשונה שיש במלון
-
חוות הדעת של דניאל
מלכה דניאל ,אוגוסט 2023
הייתה לנו חוויה לא נעימה בכלל החופשה השנתית שלה כל כך חיכינו נהרסה לנו ממש
-
חוות הדעת של לירז
קריספי לירז ,אוגוסט 2023
שנה שניה ברציפות במלון זה, מרגיש שמשנה שעברה ירדה הרמה: 1( השער לטיילת נסגר ב19:00 , השער מבחינת האורחים מהווה את ייחודיותו של המלון. חבל שלא שמים שומר החל מ19:00 עד 23:00 כמו בשנה שעברה. חייבים למצוא פיתרון, מבחינתי דיל ברייקר. 2( אמנם אותם טבחים אך האוכל לא טעים כמו בשנה שעברה. 3( האוכל בטרקלין לגמרי טעון שיפור, אם לא היינו מזמינים חדר פנורמי לא הייתי משקיעה כסף על הטרקלין.