בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1073 חוות דעת

87% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אביעד

    יוני 2024

    אכזבה גדולה מאוד, קיבלנו חדר עם בעיות במזגן.. הדלת של החדר לא נסגרת כמו שצריך.. בחדר האוכל היו ציפורים אתה קם להביא אוכל חוזר לשולחן ומגלה שציפור אוכלת לך מהצלחת... לא ניקו לנו את החדר יומיים.. באמת שלא חווינו דבר כזה המון זמן הצטערנו שהגענו לנופש במלון ולא נחזור לשם שוב. אני איש צבא שיצא לחופשה ולקח את אישתו והילד שנמצא על הרצף האוטיסטי לחופשה קצרה לנוח לנקות את הראש וזה מה שקיבלנו בתמורה. מאכזב מאוד. שבוע טוב.

  • חוות הדעת של גלית

    יוני 2024

    קשובים לכל בקשה

  • חוות הדעת של נטלי

    יוני 2024

    יחס חם ונדיב

  • חוות הדעת של לידור

    יוני 2024

    גנבו לי שרשראות מהחדר וכשבאתי לבקש את עזרת המלון קיבלתי מענה מזלזל מהאבטחה ומנהלת המשמרת שהאשימה אותי ששמתי שרשראות בחדר. ביום עזיבתי ביקשתי מהמלון אישור חתום שהם אכן מכירים את הנושא ומטפלים בכך אך לא הסכימו לחתום לי ולקחת אחריות על המקרה. מיותר לציין שהגשתי תלונה במשטרה ואפנה לבית המשפט גם על גניבה וגם על שירות לקוחות לקוי ובזוי. מתחרטת שבאתי להתארח אצלכם.

  • חוות הדעת של שגיא

    יוני 2024

    מלון פצצה שירות מציון צוות מדהים עובדים מכל הלב

  • חוות הדעת של טלי

    יוני 2024

    צוות בידור מאוד נחמד ואוכל טעים

  • חוות הדעת של אלון

    יוני 2024

    מאוד הופתענו לטובה מהמלון. האוכל היה טוב, צוות הבידור היה מעולה, ההופעות, היחס לילדים, השירות במלון כל בקשה נהנתה במהירות. היה לנו רק עניין קטן בכניסה לחדר האוכל עם המארחת בו הרגשנו מאוד לנעים ביחס אלינו כאורחי המלון הרגיש כאילו אנחנו "גנבים" כשבסך הכל רצינו להיכנס לאכול... במיוחד כשאנחנו עם שני חדרים והיו פעמים שבעלי יירד מוקדם עם הילדים לפני.

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור