בחזרה לדף מלון
8.7
מבוסס על 902 חוות דעת
85% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של עידן
עדני עידן ,אוקטובר 2022
הצוות במלון נעים ואדיב. רוצים לציין ולומר תודה לקובי מנהל הקבלה שעשה השתדלות גדולה שהחופשה תהיה לשביעות רצוננו המלאה ותודה גדולה גם לאליזבת מצוות הרום סרוויס, על שירות מסור, קשוב ואדיב
-
חוות הדעת של ליטל
קינן ליטל ,אוקטובר 2022
החדר היה נקי ומסודר
-
חוות הדעת של דמיטרי
שרוב דמיטרי ,אוקטובר 2022
ביצוע הצק אין היה נעים מאוד, עלי נתן שירות מעולה וענה על כל הבקשות שלנו
-
חוות הדעת של נריה
אבודרהם נריה ,אוקטובר 2022
שירות ברמה גבוהה מאוד. אוכל מגוון ואיכותי חדר נקי נהננו מכל רגע
-
חוות הדעת של אלון
כהן אלון ,אוקטובר 2022
השירות היה מעולה וגם האוכל בחדר האוכל היה מעולה וגם המלצרים מאוד עדיבים.היה רק בעית חניה במלון
-
חוות הדעת של דניאל
נאידיץ דניאל ,אוקטובר 2022
אחלה מיקום שרות מעולה הפעלות מעולות לילדים אחלה בריאות אבל קצת ישן וצריך תחזוקה ושיפוץ בחדרים
-
חוות הדעת של Hilla
Levy Hilla ,אוקטובר 2022
ביום שישי בבוקר ארוחת הבוקר הייתה צריכה להסתיים ב-11:30. זה כתוב על שלא דיגיטלי בכניסה לחדר אוכל וגם וידאנו את זה עם המנהל שישב בפתח חדר האוכל. הגענו ב-10:50 ועברו כמה דקות עד שהתפנה שולחן עבורנו כי חדר באוכל היה מלא אורחים. כאשר ניגשנו למזנונים לקחת אוכל גילינו שהם ריקים!! פינו את כל האוכל בשעה 11:00. דיברנו עם שלומי שהיה אובד עצות, ואז ניגשה אלינו בת שבע. היא התנצלה והתנצלה והציעה לנו לאכול בלובי. ביקשנו לקבל כפיצוי ארוחת בוקר במלון לאונרדו אשדוד והיא חזרה אחינו ואמרה שזה לא ניתן. התקשרנו לשירות לאורח לפחות 5 פעמים אחכ וביקשנו שהיא תחזור אלינו ועד היום היא לא חזרה ולא התייחסה. ברמת אכזבה גדולה ועוגמת נפש. ארוחת בוקר היא הארוחה בה״א הידיעה ולא קיבלנו אותה! חוץ מזה החדר זקוק לשיפוץ ולא נעים להיות בחדר עם שטיח מאובק וישן. גם המסדרונות כבר זקוקים לשיפוץ