בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1073 חוות דעת

87% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של יעל

    מאי 2024

    צוות הקבלה וחדר האוכל נעימים ועוזרים, האוכל טעים. אבל תחזוקת החדרים והמרחבים לוקה בחסר. בחדר שלנו הספה היתה נוראית קשה לשבת עליה כי הספוג שלה רך. מושב האסלה היה לא במקום וזז. בנוסף היו רצפות שבורות באזור הבריכה ואפשר להפציע בקלות. ודלת מקפיא הקרח כבדה ונפלה מס פעמיים על ראש של ילד שלא הצליח להחזיק אותה וגם לקחת קוביות קרח. אם תרצו יש לי תמונות.

  • חוות הדעת של קארין

    מאי 2024

    אני מוכרחה להודות שהפעם החווית שירות ואירוח שלי במלון הייתה מדהימה. הגעתי לאחר פיצוי 50% הנחה שהיה לי לאחר שירות נוראי שהיה לי בסוויטה ביום חתונתי בלאונרדו נגב.פשוט התאכזבתי מהכל שם וגם מהשירות של המנהלת קשרי לקוחות במלון ושל האיש אחזקה שדיבר אלינו מגעיל. ובהחלט הפעם היה שיפור ניכר. השירות היה מדהים. אווה וטוהר המנהלות קשרי לקוחות של המלון דאגו שאהיה מרוצה מהכל. דאגו לי לשירות הטוב ביותר. הפעם נהנתי מכל רגע. בהחלט זה היה תיקון מדהים לחוויה הנוראית הקודמת שלי ברשת. הפעם הגעתי לחגוג יום נישואים והייתי מאוד מרוצה. שתיהן מקסימות וטובות. נדהמתי מהן. וגם קובי ודניאל מהקבלה מקסימים ואדיבים. ובאמת כולם נתנו לי הפעם הרגשה טובה ונעימה להמשך שהותי במלון. אפילו חשוב לציין שסמי החדרן. זה שעובד במשק היה מקסים כל כך וראוי לשבח. אשמח שתודו לו בשמי. הוא עובד יוצא מין הכלל וגם נתן הרגשה טובה והיה מקסים מאוד. תודה רבה רבה. בהחלט הפעם אחזור אליכם בשמחה רבה.וכמובן שאמליץ עליכם.

  • חוות הדעת של רותי

    מאי 2024

    הצוות היה מקסים ולבבי. ישר כוח על כך. הארות קטנות: מקווה שאתם שוקלים שיפוץ כי ניכר שבכל מקום יש צורך בזה (שטיחים, קירות חיצוניים, פרגולות, ריהוט וכו') חדר האוכל צפוף מאוד ומקשה על המעבר. האוכל היה בשפע ומצוין

  • חוות הדעת של תמר

    מאי 2024

    הגענו עם התינוקת לחגוג יום הולדת לבעלי. ביקשנו בקבלה עריסה ומקלחת לתינוק, עלינו לחדר ולא היה שום דבר עבור התינוקת, בדרך לחדר לא היה מיזוג במעלית ובמסדרון בקומה 3 בדרך לחדר. בחדר לא הייתה שום התייחסות ליום ההולדת. הייתי צריכה לבקש מספר פעמים מהקבלה ציוד לתינוקת וכאשר קיבלנו את הציוד האמבטיות של התינוקת היה מלוכלך נורא.בהמשך החופשה, היה לנו רעש נוראי מהחדר ליד וריח חריף של סיגריות.לאחר 24 שעות של התלוננויות ורצון לבטל את הלילה האחרון, אווה וקובי מהקבלה הראו לנו חדר אחר ופיצו אותנו בארוחת ערב. הייתה לנו חוויה מזעזעת, לא נחזור יותר

  • חוות הדעת של שגב

    מאי 2024

    סה"כ היה מצויין. כמה דברים לשיפור: 1. התקשרתי לקבלה לבקש מגבות. ענתה לי נציגה דיגיטלית שאמרה ש"המגבות בדרך אליכם" אבל אחרי הרבה זמן הן לא הגיעו אז נאלצתי לאחר המתנה להתקשר שוב עד שענה לי נציג אנושי ולאחר שיחתנו קיבלתי מגבות. 2. מכונת הקרח ליד הכניסה. אין מנגנון שיחזיק את המכסה כשלוקחים קרח וזה מאוד לא נוח. צריך תפסן שיתפוס את המכסה אחרת חייבים להחזיק אותו עם הראש וזה לא נעים. 3. בריכה - יש מוזיקה נעימה בבריכה. מה שקורא שכל חבורה של נופשים מעמידה רמקול משלה על שפת הבריכה ושומעת מוזיקה משלה. הדבר גורם: א. למוסיקה חזקה בגל חלקי הבריכה ברמה שהיה קשה לנו לדבר אחד עם השני. ב. מס' שירים שמתנגנים במקביל כך שאינך יכול להינות ממוסיקה אחת אלא קיימת ערבוביה של שירים ממספר רמקולים. מציע לאסור השמעת מוזיקה פרטית בשטח הבריכה ולאכוף את זה. זהט, חוץ מזה הייתה חופשה מצויינת.

  • חוות הדעת של אורי

    מאי 2024

    האירוח היה מושלם, כל העובדים היו נחמדים ושרותיים מאוד

  • חוות הדעת של ניסים

    מאי 2024

    היה טוב ולציין את טוהר שהיא מצוות המלון על האיכפתיות והעזרה שניתנה לי , שזה לא דבר של מה בכך ,

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור