בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1073 חוות דעת

87% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של הילה

    מאי 2024

    אני אתחיל בזה שהצוות הכללי מקסים ושירותי.. ביררתי במכוון את שם משפחתו של נציג השירות ממשרד הקבלה ששמו אלי פורטל כדי להודות לו במעמד זה ולשבח אותו היות ובזכותו השהות במלון היתה לנעימה הרבה יותר. נתן לנו מענה לכל צרכינו ודאג שנקבל את כל שביקשנו. קיבל אותנו באדיבות ובחיוך ואני מאחלת לכם שכן ירבו כמותו. * אציין משהו לשיפור שלדעתי כדאי שתדאגו לישמו... יש מוזיקה כיפית בבריכה אך יש מתארחים שמביאים עימם רמקולים ושמים בווליום גבוה ואתם מאפשרים זאת ולא מונעים מהם כמו בבתי מלון אחרים ... * יצא שהיה ממש רעש כל הזמן ומכל מיני כיוונים ולא יכולות היינו ליהנות מהמוזיקה בבריכה.

  • חוות הדעת של מיכאל

    מאי 2024

    הכל היה מצויין

  • חוות הדעת של מורן

    מאי 2024

    נהנו מהשהות נחזור בשנית בעלי הגיע הישר מעזה לחגוג יום נישואים ודאגו לפנק אותנו תודה רבה על ההערכה

  • חוות הדעת של גיא

    מאי 2024

    חווית אירוח מעולה האוכל בכל הארוחות היה מעולה את החדרים צריך לחדש

  • חוות הדעת של אחמד

    מאי 2024

    הכל היה מושלם, מיקום מצוין, ארוחת בוקר מעולה, יחס אדיב ונעים מצוות בית המלון. הדבר היחידי שפחות אהבנו זה הרעש שהיה בלילה ממוסיקה ומסיבות בחוץ.

  • חוות הדעת של אורית

    מאי 2024

    נהננו מאוד

  • חוות הדעת של לב

    מאי 2024

    הגענו ללילה במלון עם תינוק . בקבלה אמרנו לנו שנקבל לול אבטיה ואוכל לתינוק בחיוג לספרה 0 מהחדר. התקשרתי להזמין מיטה אמבטיה לתינוק עם רגליים וגרבר שהתינוק יאכל קיבלתי רק מיטה ואמבטיה ללא רגליים. וזאת לאחר שהתקשרתי לבקש כ 5 פעמים. לבסוף קילחתי את הילד באמבטיה על הריצפה ואוכל לא קיבלנו !!! שלילה ניגשתי לקבלה להתלונן אמרו שישלחו שוב אמבטיה אך שוב ללא הרגליים אוכל ניגשתי לאסוף מהבר בלובי למטה וגם שם נאמר לי ע״י עובד המלון ששמע את תלונתי בקבלה כי הם סתם אומרים כן במוקד זה בגלל חיצוני והם לא יושבים במלון והם לא שולחים אוכל לתינוק כי זה בתוספת תשלום ! התעצבנתי מאוד על כך שעובדים על לקוחות בפרט שזה אוכל לתינוק שלי ! פשוט בושה !!!יכלו להגיד שזה כרוך בתשלום ואני הייתי עושה את השיקולים שלי ! הגענו אליכם למלון אחרי שהיינו במלון דן איזה שירות וזמינות לגבי צרכים לתינוקות שמים וארץ ! אני למלון שלכם לא אחזור וגם לא אמליץ !

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור