בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1073 חוות דעת

87% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של איציק

    ספטמבר 2023

    אירוח מעולה נהננו מכל רגע

  • חוות הדעת של דינה

    ספטמבר 2023

  • חוות הדעת של שרית

    ספטמבר 2023

    הגענו למלון והיה רק עובד אחד בקבלה, לכן למרות שביצענו צ'ק אין מהנייד לקחת לנו 20 דקות לקבל מפתח. החדרים מאוד מיושנים והיה מאוד מבאס לקבל חדר בקומה 2 עם נוף לחניה ולרחוב. מעבר לזה האוכל היה מצויין ומגוון, גם בארוחות הבוקר וגם בארוחות הערב, צוות הבידור היה טוב והבריכה לא הייתה עמוסה מדי. המיקום של המלון מעולה וגם הגישה לחוף מאוד נוחה.

  • חוות הדעת של Guide

    ספטמבר 2023

  • חוות הדעת של Guide

    ספטמבר 2023

  • חוות הדעת של רפאל

    ספטמבר 2023

    פינינו את החדר בשעה 9.00 בבוקר, עלינו בשעה 14.00 והחדר עדיין לא מוכן.גם לא היתה עגלת ניקיון בסביבה על מנת שניקח מגהות להתקלח.אני נכה מרותקת לכסא גלגלים. ירדתי עם הכסא המיוחד לבריכה בשעה 11.00 וכאשר רציתי לעלות אחרי כחצי שעה הכסא התקלקל ונשארתי בבריכה עש השעה 14.00 בעוגמת נפש גדולה. היו חברה צעירים בבריכה ששתו משקאות חריפים השתכרו וזכוכיות שבורות הסתובבו סביב הם גם עישנו קנאביס ללא הפסק.מוכר לי הריח מתוך שימוש עצמי לצערי עקב המחלה.קראנו לאנשי ביטחון שהבטיחו שהחברים יזוזו למקום אחר וכמובן שכלום לא קרה.התלוננתי על כל הימים האלה בקבלה.אמרו יהיה בסדר וחוץ מזה שום התיחסות ממש חבל. אנחנו 4 זוגות פנסיונרים שמבלים ברשת המלונות שלכם בטבריה ים המלח ובאילת וחבל......על עוגמת הנפש שנגרמה לי .בתודה מחכה לתגובתכם.

  • חוות הדעת של אילן

    ספטמבר 2023

    הגעתי לנופש אצלכם ואני מוצא עצמי בבית מלון מוקף בהמוני ערבים שהגיעו למלון דרך חברת "כתר' החברה הללו הפריעו את מנוחת הנופשים במלון, שתו לשכרה בבריכה עישנו עשו רעש ונתנו הרגשה בכלל לא נוחה, הגעתי אליכם דרך משרד הביטחון, אני הלום קרב ומצאתי עצמי בורח מהמלון בשל סיטואציה זו,בזמנים שכן הייתי במלון שמעתי אורחים רבים מתלוננים על הסיטואציה הנ"ל. שוקל לפנות למשרד הביטחון בשל מקרה זה, פשוט כל הכסף ששמתי לשידרוג החדר הלך לפח.

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור