בחזרה לדף מלון
9.1
מבוסס על 306 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של עפרה
פנטון עפרה ,אוגוסט 2021
כחברי פתאל, הגענו לליאונרדו חיפה בפעם הראשונה. בקבלה, אמנם הפקיד היה מסביר פנים, אך נתן לנו חדש מזעזע, קומה מעל הכניסה, שמול חלונו המשך הבניין. דורון אף תירץ זאת באמתלה שאין כזה דבר חדר הפונה לים. (דבר שהתברר כשקר משהיינו בחוף הים וסקרנו את הבניין מבחוץ). שבנו על עקבותינו, ובעודנו חושבים שמא לוותר בכלל על השהיה במלון, שכן גם הקבלה באתה העת היתה מלוכלכת ורועשת מאוד, "נמצא" לפתע חדר עבורנו בקומה גבוהה יותר. משראינו את מצבו ולאחר שהתלבטנו עם מלצרית חמודה לגבי האוכל במקום, נשארנו במלון (והזכרנו פעמיים לאותו פקי קבלה, שכחברים, אמורים לציידנו בבקבוקי מים...). בערב, מימשנו את האטרקציה (באולינג) שניתנה עם שהות לילה אחד (לאחר שנהננו מארוחת ערב ב"רובן" קריות). ובבוקר, שהיה ראש חודש אלול, זכינו לתפילה במניין כראוי, בזכות המשגיח המעולה בשם שמואל אוטומזגין, שידע לנווט היטב, לקחת מנהיגות נכונה וראויה, ולהיות בקשר עם האורחים שביקשו שיהיה מניין במקום. נהנינו מארוחת בוקר שהפתיעה בטריותה ובמגוון שלה. שוחחתי אף עם מר מזרחי המנכ"ל בציפיה שהמלון ישמור על רמתו ושלא יפגע מנזקי הקורונה העתידים לבוא.
-
חוות הדעת של חיים
ארדן חיים ,אוגוסט 2021
יתרון - דניאל המציל - שירות נהדר. חיסרון - ארוחת הערב דלה ולא איכותית.
-
חוות הדעת של אופירנ
בויום אופירנ ,אוגוסט 2021
החדרים היו יפים ונקיים אנשי הצוות מדהימים ושרותיים חדר האוכל נקי ואסתטי והאוכל טעיםם :)
-
חוות הדעת של אבי
אלגום אבי ,אוגוסט 2021
נהננו מיחס טוב. ביחס לביקור בעברנשיפור ניכר בזמנות מעליות. אוכל טוב. מרוצים במיוחד ממנהלת יחסי ציבור .
-
חוות הדעת של גריר
גאנים גריר ,אוגוסט 2021
אירוח מעולה ונהדר
-
חוות הדעת של יפית
חן יפית ,אוגוסט 2021
אוכל מצויין, שירות מצויין. נקיון דורש שיפור. עיכוב בקבלת החדרים
-
חוות הדעת של דוד
בוזנק דוד ,אוגוסט 2021
היה בסדר פשוט היה חסר בערב בידור חדר האוכל נעים והמבחר גדול נא לעדכןן שאפשר לקחת כסאות לים שלא ידענו על כך סך הכל מקוה לחזור ולהיתארח שוב