בחזרה לדף מלון
9.1
מבוסס על 306 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של עידן
לאון עידן ,יולי 2021
חדר מסודר, ריהוט קצת מיושן, ארוחת בוקר מגוונת ועשירה
-
חוות הדעת של Yossi
Halevi Yossi ,יולי 2021
שירות מדהים, נוף ארוחת בוקר מושלמת
-
חוות הדעת של שגית
אסדו שגית ,יולי 2021
החוויה הייתה קסומה ❤️
-
חוות הדעת של קלר
פלג קלר ,יולי 2021
הצוות נהדר. החדרים מרווחים. האוכל בארוחת בוקר מצויין. אולם, הבריכה מוזנחת ולא כייפית לבילוי. היציאה לים דרך הבריכה מוזנחת ומלוכלכת. כל מה שקשור לכח אדם מעולה וכל מה שקשור לתחזוקה ולאסתטיקה חלש ביותר. המחיר דומה למלונות 5 כוכבים יפים ושיש בהם חווית אירוח וכאן זה יקר לעומת ההשקעה של פתאל. חבל. כי יש למלון פוטנציאל גבוה בגלל הקירבה ליוף הים.
-
חוות הדעת של זיו
פרנקל זיו ,יולי 2021
נעים להיכנס שקט עובדים נעימים שתמיד מברכים לשלום
-
חוות הדעת של אלעד
פרין אלעד ,יולי 2021
לפני שהזמנתי את החופשה במלון קראתי את הביקורות של האורחים הקודמים ומי שכתב דברים אחרים כנראה צריךבדיקת עינים הכל היה מושלם ואפילו יותר מזה הזמנו חדר רגיל ושידרגו אותנו לסוויטה דלקס בקיצור כמה דברים יש לנו לומר מלון ברמה של 10 כוכבים ויותר מכך שירות אוכל קבלה עובדים ויותר מכך מקפידים על מסכות בצורה הכי טובה שיכולה להיות הזמנו לילה אחד חצי פנסיון ומרוב שהאוכלהיה ברמה גבוהה הוספנו עוד שתי מנות לקראת היציאה מהנופש הכל היה מושלם מעבר לכל ספק אז עם הגעתם לחיפה אז אתם או אתן חיבים קפיצה אך ורק ללאונרדו פלאזה חיפה מלון ברמה מאוד גבוהה בקיצור יש לי עוד המון עוד לרשום אבל תגיעו אתם או אתן ותראו כמה שהכל נכון אז תודה רבה לכם פתאל על אירוח מיוחד ולא סתם יש את הסמל עם הלב שהאירוח שלכם מכל הלב
-
חוות הדעת של Dorit
Leshem Dorit ,יולי 2021
פקידי הקבלה "שינמכו" אותי וניסו לתת חדר סופריור במקום אקזקיוטיב. הנסיון לשכנע אותנו שמדובר באותו חדר הכעיס עוד יותר, מפני שאם אכן מדובר באותו חדר בדיוק מדוע אתם גובים מחיר גבוה יותר על חדר אקזקיוטיב אני מצפה לקבל מה לפחות את מה שהזמנתי. קיבלנו בסוף סוויטה, אבל היה מאד לא נעים.