בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.3

מבוסס על 205 חוות דעת

95% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של גיא

    יולי 2022

    מלון נקי ומסודר , שירות מעבר למצוין ,מיקום טוב.

  • חוות הדעת של אלון

    יולי 2022

    מקלחת מאוד נמוכה בחדר 1816, צריך להתכופף על מנת להתקלח. ארוחת בוקר נחמדה אבל חביתות שוחות בשמן ומכונת קפה ממש לא טעימה

  • חוות הדעת של Shabtay

    יולי 2022

    מקסים.קבלה מצויינת חדר טוב.חדר אוכל מעולה

  • חוות הדעת של פירחה

    יולי 2022

    שלום, אנו הזמנו חדר לשלושה מבוגרים. במלון ליאונרדו פלזה ירושלים ביום שלישי 19/07/2022 הגענו למלון וקיבלנו חדר שהיתה מסודרת בו מיטה שלישית שהיא לא מיטה למבוגר אולי לילד... מגבות היו רק לשני אנשים. כנ"ל מים וסבונים וכו... אטחרי שהתמקמנו אנו שמות לב שהמזגן לא עובד על קירור אלא על אורורו הזמנו את האחזקה והוא נכנס לחדר האמבטיה עשה מה שעשה ואמר שהכל בסר. המזגן היה אכן קריר ונעים... אך מה... לא יכולנמו להשתמש באמטיה ולא בשירותים כיוון שהיתה נזילה מהתקרה לרצפה. הזמנו שוב את האחזקה והוא פתח שם בתקרה והוא בעצמו התמלא מיים ונרטב ואמר שסודר. התקלחנו ויצאנו להנות מירושלים... חזרנו ואנו רואים שהרצפה מלא במים שמנו מגבות על הרצפה. בשעה 11 לערך הזמנו את האחזקה כי לא יכולנו לסבול את הנזילה מהתקרה עלינו נכאשר אנו צריכים להש תמש בשירוץים עם מגבות עלינו בשביל שלא נירטב. האחזקה הגיעו ושוב ניסו לסדר ואנחנו עייפות מאוד במיטות וביקשנו לנקות את כל הלכלוך שהצטבר באמבטיה מהתיקונים שניסו לעשות. הגיעה מישהי עם סחבה בלי שום סבון ובלי חוןמר ניקוי העבירה והלכה. תוך כדי הביאו גם מזרן למיטה השלישית שהיה מלוכלך ומעופש.ציפוי אותו במצעים נקיים ולא אמרנו מילה על זה. אני רוצה לציין שהציעו לנו באחת עשרה וחצי בלילה לעבור חדר. תבינו שלא היה רלוונטי לעבור בשעה כזו הינו כבר במיטות ומאוד עייפות ולא הסכמנו לןעבור בשעה כזו. בשעה חמש בבוקר אחת מאיתנו רצתה להתפנות ולא היה ניתן לעשות זאת עקב המיים הרבים שהיו נוטפים מהתקרהלרצפה. זה היה כבר יותר מידיי התקשרנו לקבלה והגיעו גם האחזקה וגם מהקבלה... והביאו מפתח לחדר באותה הקומה בכדי שנוכל להשתמש שם בשירותים ובאמבטיה. היינו מאוכזבות ומותשות כבר מלהתקשר ולהזמין שוב ושוב לא לזה ציפינו. בחדר האוכל פגשנו אתמנהלת קשרי החוץ שכחתי את שמה. גוללנו בפניה את כל מה שהיה והיא הבטיחה לפצות אותנו ביום כיף כולל ספא ובריה וארוחת בוקר או צהריים וקפה ועוגה באחד מרשת ליאונרדו לשלושה מבוגרים. ונישארנו בחדר הנוסף שקיבלנו עד השעה 5 לנוח ולהתאושש. אני שואלת האם כך היה צריך לחהיות זה לא מכבד ולא פייר. אומנם השתדלתם לשלוח ארת האחזקה בכל פעם שפנינו אבל למה לא מראש החליפו לנו חדר. אני רוצה לציין שהארוחת בוקר היתה מצויינת. הבריכה נעימה.. השטחים הכללים נעימים ונקיים. נשמח לתגובתכם בנוגע לפיצוי. הנושא של פיצוי עבור החוויה שעברנו אומנם המתיק את הסבל והאכזבה אך השובר לא בידהנו כי הובטח לןנו שישלח אליי בדואר. ולכן חוויה מתקנת לא ביידנו זה לא מתקן את העוולה שנעשתה. אם תוך שבוע השובר לא יגיע אזיי הפרטים על עוגמת הנפש יפורסמו במדיה וזה עדייןצ לא מפצה על עוגמת הנפש הרבה.

  • חוות הדעת של david

    יולי 2022

  • חוות הדעת של יצחק

    יולי 2022

    הכל היה מושלם מרגע הכניסה ועד העזיבה. שרות ואדיבות יוצא מן הכלל. ארוחת בוקר מגוונת עשירה וטעימה. חדר נקי ומסודר

  • חוות הדעת של שי וירון

    יולי 2022

    השירות מהקבלה היית טובה למרות העיכוב . היה אירוח נעים

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה ירושלים

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור