בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 205 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של משה
כרשיש משה ,יולי 2021
מלון מלוכלך , במסעדת הבריכה כלים ישנים ועליהם זבובים, חלון המקרר מלא ביתושים מתים, מגבות המגיעות לחדר בריח רע, טלפון בחדר מזוהם, ארוחת בוקר שרחוקה מלאפיין מלון 5 כוכבים יוקרתי- ירקות לא טריים, פיצה שרופה, לחם יבש ומעל הכל דיבור מתחת לכל ביקורת של עוזרת המנכל יפעת כאשר התלונות הגיעו בפניה. כולי בקשה שתא זינו לשיחה מוקלטת ותקשבו כיצד יפעת ענתה על התלונה. בושה לרשת פתאל שעובדת כזו מיצגת את פני הרשת. עובדת שחושבת שאם נתנה פיצוי בשלוש מנות של בשר לחדר היא מתקנת את כל חווית אי ההנאה שהיתה לנו במלון. עובדת שפוגעת באורח בזלזול ומבטלת את דבריו. מעל לכל החוויה שהיתה במלון הכל מתגמד ביחס לשיחה הפוגעת שהיתה מולה שבא דאגה לציין מספר פעמים שיש לכם עוד להוצאת דיבה. כדאי שתסבירו לעוזרת המנכל כי הוצאת דיבה היא כאשר עושים שיימינג רע ומפרסמים דברי שקר. לנו אין אינטרס לעשות פרסום רע. יצאנו לנופש משפחתי ורצינו רק להנות ולקבל תמורה בהתאם למה שאתם מפרסמים באתר על יוקרת המלון.
-
חוות הדעת של רינת
לוין רינת ,יולי 2021
בחרתי לחגוג את העברי אצלכם עם חברות וספגנו אכזבה מתחילת האירוח ועד סופו
-
חוות הדעת של אבישי
ארמה אבישי ,יולי 2021
החדר היה עם ריחות לא נעימים מהשטיח שככל הנראה נגע במים לפני.ביום הראשון הייתי יותר מ10 שעות ללא חשמל בחדר ללא מענה הולם ואף אחד לא הציע לעבור חדר.האוכל היה מבחר אבל טעמים לא משהוא הצוות טוב ומשתדל אבל המתקן ישן ולא מתוחזק טוב.
-
חוות הדעת של Elinor
Maimon Elinor ,יולי 2021
החדרים מיושנים, שבורים ולא מתוחזקים.
-
חוות הדעת של אברהם
חדד אברהם ,יולי 2021
היה עומס מטורף, הגישה אפילו לאוכל לקחה המון זמן. בעיית חניה חריפה, כל יציאה מהמלון מחייבת חשיבה על החניה שלא ניתן למצוא...
-
חוות הדעת של יוסי
אסייג יוסי ,יולי 2021
שרות וצוות מצוינים.חדרים לא נקיים.שרותים שקיבלתי דרגה אחת פחות מכל אכסניה שאני מכיר.צפוף מאד,לא נוח.קיבלתי מספר פעמים מכה ממתקן נייר טואלט ומהטלפון.אישתי שמה את כל אביזרי האיפור על שולחן הטלוויזיה כיוון שלא היה מקום.הכיור היה סתום)תיקנו די מהר( בסה"כ מי שהציל את הנופש זה היה צוות העובדים
-
חוות הדעת של צבי
כספי צבי ,יולי 2021
1. הרבה מאוד מאורחי המלון, מסתובבים בשטחים הציבוריים (לובי, קבלה, מעליות וכד') ללא מסכות , גם מול עיניהם של צוות המלון ורק לאחר שהערתי להם הם ניסו לאכוף את התקנות. 2. תחזוקה לקוייה (ידית ברז שבורה) ורצפת חדר לא נקייה.