בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 205 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אלי
סעדיה אלי ,יולי 2021
שלום רב, בדרך כלל אני לא מתלונן ולא מציק אבל מאחר וכבר קיבלתי מימכם מייל, אני יענה על החוויה שלנו. הגעתי לסוף שבוע קצר מאוד חופשה משפחתית באופן אישי אני חושב שזמן קבלת החדרים היתה מאוחרת, לא זה לא הפריע במיוחד מכיוון שטיילתי בעיר עצמה. התחזוקה של החדרים ברמה מאוד ירודה !!! בחדר 801 הריצפה רוקדת מיד בכניסה לחדרים, האמבטיה בחדר הידית של הברז הבורר מים קרי או חמים עומד להיתלש למזלי היה לי שתי חדרים, אז כולנו התקלחנו בחדר 803. ההזמנה שלנו היתה זוג + 3 ילדים, בפועל היה 2 מיטות נכון שבפועל זה טופל בצורה טובה, אבל שאתה חוזר אחרי 6 שעות בחוץ בחום של ירושלים ורוצה רק להניח טיפה את הראש, לצערי זה לא קרה ועכשיו תמתין עד שהנושא יטופל . שיא השיאים הגיע בלילה המזגן עושה רעש מטורף !!!!!!! חדר 803 רעש סביר ( שלדעתי לא צריך להיות בכלל ) חדר 801 רעש מטורף אי אפשר היה לישון ארוחת שישי בלילה , בסוף הארוחה נגשתי לעמדת המתוקים אני יגיד קודם משהו באופן אישי אני אחרי הורדה במשקל של 16 קילו והחלטתי להתפנק במקרונים הצבעים נראים מאוי יפה מושקעים והצבע הירק זוהר בלט לי לעין, רק שבתוך הצלחת התהלך לו חרק קטן בשם זנבזיף כספי ( בבית אנחנו קוראים לו כספיון ) זה לא חרק מעופף, ממש התהלך לו שם ונהנה מכל רגע אני מיד נגשתי למלצר ועדכנתי אותו בשקט בנושא, למרות המראה המאוד לא נעים והא מיד ניגש ולקח את המגש תודות לחרק לא העלתי במשקל !!! אני יגיד לכם באופן אישי לא חיפשתי כותרות לא צלמתי את החרק בין המקרונים לא צלמתי את ריצוף והברז באמבטיה לא הקלטתי את הזמגן מרעיש באתי לחופשה של לילה אחד לנוח הליה הזה עלה סכם של 5000 ש"ח במלון לאונרדו פלאזה כולל האקסטרות הקטנות שהזמנתי במלון, סכום מאוד לא זול לילה אחד !!! שבסך הכל רציתי להנות ולנוח לצערי זה לא קרה בראשית דבריי ציינתי שאני לא מתלונן ולא מחפש כותרות אבל אני מקווה שהמייל הזה יפול על אוזנים קשובות
-
חוות הדעת של טל
חרפוף טל ,יולי 2021
צוות המלון בעלת תודעת שרות גבוהה מאוד עוזרים בכל שאלה בעייה.נהננו מאוד מהמלון ,מהמתקנים ,מהאוכל .בקיצור נחזור לחופשה פעם נוספת המשיכו כך תודה רבה
-
חוות הדעת של אסתי
ורנוביצקי אסתי ,יולי 2021
היי החדר היה מלוכלך עם נמלים , וגם היה בפירות בארוחת בוקר חרקים. ביקשנו צ׳ק אווו חצי שעה אחרי הזמן בקבלה אמרו שאין בעיה ובפועל חסמו לנו את הכרטיס ודיברנו אלינו בזלזול וחוצפה על אף שהכל היה בתיאום מלא!! חווית שירות וניקיון לא טובה בכלל
-
חוות הדעת של ישראל
ספיר ישראל ,יולי 2021
החדר לא היה נקי ועם טיפלו בחדר לפני או אחרי שמישהו השתכן בחדר אז חבל על הזמן ההינו לילה וזה הספיק
-
חוות הדעת של סימונה
קדוש סימונה ,יולי 2021
חדרים אומנם מיושנים אל נקיים
-
חוות הדעת של משה
שרון משה ,יולי 2021
נתחיל בזה שבאתי למלון ושמתי את הרכב שלי בחניית נכים. אני נכה עם תו נכה ..הקבט"רית ניגשה אלי ואמרה לי לתת לה תעודת נכה. אמרתי לה ששכחתי אותה בבית . היא אמרה לי מייד להוציא את הרכב. אמרתי לה שאני שם את הדברים ויורד להוציא את הרכב. למרות שאני לא צריך להוציא אותו. היא בעצבים אמרה אתה לא נכנס למלון . והתקשרה למנכל המלון . המנכ"ל בשם חן ניגש אלי ודיבר לא יפה ובגסות רוח ויהירות . אמר לי אם יש לך בעיה תתלונן עלי שיפטרו אותי. בכל אופן אני לא הולך לשתוק על זה
-
חוות הדעת של Keren
Azulay Keren ,יולי 2021
הניקיון טעון שיפור רציני, מאוד מאכזב במיוחד בתקופת הקורונה שאין דגש על הניקיון והסטריליות