בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 205 חוות דעת
95% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של מלכה
בן הרוש מלכה ,ספטמבר 2020
המקום: טוב מאוד. ארוחת בוקר סבירה. יחס העובדים בקבלה קריר. המאבטחת בכניסה למלון היתהחביבה ומסבירה פנים. הנקיון היה בלתי מספיק )בחדרים בחדר האוכל) נראתה הזנחה בתחזוקת המלון.
-
חוות הדעת של מאיר
רוזנברג מאיר ,ספטמבר 2020
היחס של מנהל חדר האוכל מזלזל האורחים, על חוסר ביוגורט הוא ענה המשאית של תנובה נתקעה בכביש 1. בקשה להוציא לחם שנגמר לא זכתה לתשומת לב ולא בוצעה. הארוחות באופן כללי סטנדרטיות. למעט הלובי כל האזורים הציבוריים מוזנחים, כמו המרפסת הבריכה. למרות שאני לחבר מועדון וביקשתי בזמן ההרשמה, הזכרתי טלפונית שלא היה כל יחס לעובדה שאישתי חגגה יום הולדתה. השמירה על ההיגינה בגין הקורונה סבירה, גם אנשי הקבלה נחמדים.
-
חוות הדעת של חנון
כהן חנון ,ספטמבר 2020
בע"ה שלום, להלן מספר פרטים שלא היום נוחים: בחדר, 1614 - המקלחת צריכה שיפור. הטוש הידני נוזל בחיבור לצינור, המתק אחיזה בקיר לא יעיל. הטוש מהתקרה - לחץ המיים חלש מאוד, נראה שכאילו בפילטר שם סתום, ומקטין את זרם המיים. בחדר אין מתלים בקיר שיאפשרו תליית המגבות לייבוש או של הבגדים. רמת האקוסטיקה בין הפרוזדור לחדר גרועה, כל מי שעובר שומעים את דבריו כאילו הוא בחדר, אין שום מנגנון השתקה, גומיות או משהוא כזה. בחדר האוכל - עמדת הטבח שמכין חביתות הייתה עמוסה כל הזמן, לחכות לחביתה 20 דקות נאה לא נכון. היה צריך להקים עמדה שנייה, ולשפר את השירות. פרט מצחיק - יומיים לא היה חלב סוייב במטבח, מפליא.
-
חוות הדעת של אוריאל
עזר אוריאל ,ספטמבר 2020
נקיון לקוי תודעת שירות נמוכה מזנון בריכה אין עובדים בקיצור ישן ומיושן
-
חוות הדעת של יצחק
לוי יצחק ,ספטמבר 2020
נקיון ירוד
-
חוות הדעת של קרינה
טל-יה טרייגר קרינה ,ספטמבר 2020
היה אירוח מדהים, צוות מקסים ומתחשב. נהננו מכל רגע במלון. תודה
-
חוות הדעת של יעל
עובד יעל ,ספטמבר 2020
הצוות לא הכי סבלני, ביקשתי קרח משירות חדרים וזה לקח 40 דקות, ביום האחרון דפקו לי כמה פעמים על הדלת לשאול מתי אני מפנה, לא נעים