בחזרה לדף מלון
9.5
מבוסס על 249 חוות דעת
97% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של שי
הצרפתי שי ,אוגוסט 2022
המקלחת היתה מלאה עובש. קניתי ספריי אקונומיקה לנקות. ששכבתי במיטה ראיתי נזלת יבשה בצידי השידה. מה שגרם לי להרגשה כאילו הכל לא נקי. גם אין מקום לתלות בגדים רטובים מהבריכה ובחדר היה ריח לא נעים
-
חוות הדעת של יעקב
עמרם יעקב ,אוגוסט 2022
מלון מצויין צוות איכותי ודואג
-
חוות הדעת של טלי
זורנו טלי ,אוגוסט 2022
חוויה כייפית עם הנכדים פעם בשנה מגיעים קבוע ותודה לצוות החל מהנכלית סיגל הסגנית המקסימה ,הצוות בקבלה ותודה לירון ולכל עובדי המשק והמטבח כייף לי לחזור למלון
-
חוות הדעת של אורית
מימון אורית ,אוגוסט 2022
הגעתי עם בעל נכה ביקשתי חדר נגיש נתחיל מזה שלא היה חניה נגישה רכב עם מעלון ואין היכן לחנות הגענו ללובי הפקיד התנהג בצורה מחפירה ואמר אם אתה לא רוצה אפשר לבטל את ההזמנה לאחר שהמנהל התערב נמצא חניה החדר אינו נגיש,אין אפשרות להכנס עם כסא לשרותים ולסגור את הדלת, כל הקרמיקה מלאה עובש לא חוזרת לשם בחיייםםםם פשוט בושההה
-
חוות הדעת של תהילה
יששכר תהילה ,אוגוסט 2022
השירות היה מעולה, עובדים חביבים ואדיבים, מלון שהוא כמו משפחה. רמת הניקיון צריכה שיפור בכל מתקני המלון. החדר דחוס עם ריח של עובש וטחב.לא ישנתי טוב בגלל הלחות והריח בחדר. האוכל היה מעולה, מנהל המזון ומנהלת המלון היו אדיבים ונעימים.
-
חוות הדעת של דוד
אלפסי דוד ,אוגוסט 2022
בחור בשם מקסים השפיל אותנו מול כל הקבלה כשאמר מה עם חדר 239 האלה לא רוצים לבוא לשלם ? עכשיו היינו בטוחים ששילמנו כבר באפליקציה יאללה כי נתנו שם את פרטי כרטיס האשראי אבל הסתבר שלא , בנוסף הייתה שם בחורה ממוצא רוסי שהייתה לא נחמדה ואנטיפתית , פשוט לא הייתה אדיבה. נקודת האור היה דובי מנהל הקבלה , אין מילים פשוט עשה הכל בשביל שנהיה מרוצים אבל עם צוות כל כך חלש נראה שזו תהיה משימה קשה , פשוט נראה שהאנשים שבחרתם בהם לתת שירות לא רוצים להיות שם
-
חוות הדעת של יוכבד
קצב יוכבד ,אוגוסט 2022
אנשי הקבלה אדיבים מאוד חדרים נקיים וריח נעים בחדרים ממש אהבנו ואנו נחזור בשנית המנהל המקסים ששמו דוב אם אני טועה עובר בין האורחים ומתעניין בכולם אם מרוצים או אם יש מה לשפר ליאונרדו פלאזה נתניה ממש אהבתי