בחזרה לדף מלון
9.5
מבוסס על 249 חוות דעת
97% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של רחל
ברנס רחל ,פברואר 2022
חדר נקי מסודר ארוחת בוקר טובה ..
-
חוות הדעת של בתאל
זכות בתאל ,פברואר 2022
היה מדהים נהנינו מכל רגע
-
חוות הדעת של שלום
גרשון שלום ,פברואר 2022
מושלם במילה אחת
-
חוות הדעת של ורדית
וולפמן ורדית ,פברואר 2022
היו גרעיני אבטיח על הרצפה . לא כל כך נקי.
-
חוות הדעת של דוד
אטיאס דוד ,פברואר 2022
1. בשישי בערב בר הלובי היה סגור, רק כשביקשנו שיפתחו אותו בשביל לקבל בקבוק קולה וכמה קוביות קרח הגיעו לפתוח לכמה דקות וסגרו שוב. חווית השהייה בלובי היתה לא נעימה, לא נוחה ופשוט לא היה לנו מה לשתות. 2. חדר הכושר שמוצג כחלק ממתקני המלון היה סגור גם הוא, רק כאשר ביקשנו שיפתחו הוא נפתח לאחר ב20 דקות המתנה של 4 אנשים במקום. בשביל להגיע לחדר הכושר (שבמעלית מצויין שממקום בקומה 8) היינו צריכים לעמוד מול עשרות שולחנות וכיסאות שחסמו את המעבר ולנחש איך להגיע אליו. רק כשירדנו שוב לקבלה נאמר ע"י פקיד הקבלה שלא היה נעים בכלל שצריך להגיע לקומה 7 ומשם לעלות ברגל לקומה 8- האם מצופה מאורחים לנחש את זה?? כאשר כבר הצלחנו להגיע אל חדר הכושר ש"פתחו" לנו אותו לא היה שם חשמל והמתקנים לא עבדו. היינו צריכים בעצמנו להרים את החשמל מתוך הארון חשמל כדי להתאמן! מיותר לציין שכל ההתעסקות הזו בשבת בבוקר ביזבזה לנו זמן ואנרגיות מיותרות. 3. אין אף פעילות בידור במלון, אפילו לא מוזיקה נעימה בלובי. היתה אווירת שיעמום. 4. הטרקלין שממוקם בקומה 6 ובדרך כלל תורם להנאה שלנו בתור חברים מועדון פתאל- היה סגור כל הזמן, ללא כיבוד וללא שום דבר שאנו רגילים אליו ממלונות פתאל. 5. פקיד הקבלה במלון דיבר אלינו בצורה מתנשאת ולא נעימה בכל פעם שפנינו אליו.
-
חוות הדעת של יניב
משה יניב ,פברואר 2022
היה מעולה מהשיחת טלפון של ליהי עוד לפני שהגענו למלון שדאגה לנו מאוד והיחס האדיב של אנשי המלון.
-
חוות הדעת של אלברט
כהן אלברט ,פברואר 2022
יחס מדהים מצד העובדים ובמיוחד ממנהל ששמו דובי שפיגלר