בחזרה לדף מלון
9.5
מבוסס על 249 חוות דעת
97% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של לינדה
מזרחי אמזלג לינדה ,אוגוסט 2020
חייגתי מספר פעמים והמתנתי מעל שתי דקות ולא ענו בקבלה.
-
חוות הדעת של צבי
לוטן צבי ,אוגוסט 2020
נכר שנעשה מאמץ גדול לעמוד בכל הדרישות היום בגלל הקורונה במיוחד מסיכות. היה צריך להעסיק עוד עובדים כדי להכין חדרים בזמן. הסדור בחדר האוכל ממש מעולה.
-
חוות הדעת של אילנה
פלוסר אילנה ,אוגוסט 2020
הצוות המלון נותן מעל ומעבר סבלני וקשוב והכול עם חיוך ואהבה ללקוחות האוכל היה מושלם והחדרים היו הכי יפים שיש תודה רבה
-
חוות הדעת של Galit
Novahov Galit ,אוגוסט 2020
השירות היה מעולה מהרגע שקיבלו אותנו בקבלה,בהמשך היתה בעיה עם הטלויזיה ותוך 2 דקות הגיע משהו לעזור, השירות בחדר האוכל- עזרו לי בכל אשר בקשתי. החדר נקי,מסודר ודאגו לנקיון ומילוי הציוד הנדרש.... רק דבר אחד היה חסר לי וילדים - מרפסת עם נוף לים, חשבתי שהחדר שהזמנתי מבוקינג- גרנד דלוקס הוא עם נוף לים ובנוסף גם לא היתה אמבטיה בחדר הרחצה כפי שהיה רשום באתר. תודה
-
חוות הדעת של כפיר
אוחיון כפיר ,אוגוסט 2020
ארוח מזעזע יחס מגעיל....חוץ ממנהלת משאבי אנוש ששכחתי את שמה שבאמת עשתה את כל המאמצים...בטוח שלא אחזור למלון הזה
-
חוות הדעת של יוסי
מדר יוסי ,אוגוסט 2020
אחלה מלון ואחלה שירות במיוחד של סיגל
-
חוות הדעת של מיטל
טל שוורץ מיטל ,אוגוסט 2020
כחברת מועדון שמיים ולקוחה קבועה ברשת מלונות פתאל ולאונרדו פלאזה בפרט, אני חייבת לציין שהתאכזבתי לחלוטין. השירות מתחת לכל ביקורת. בקבלה אין מענה במשך שעות. ירדתי למטה בשעה 10 בלילה לבקש שיציעו את המיטה לילדה למרות שזה אמור היה להיות עם כניסת החדר. הגיען רק ב1 בלילה להביא לנו מצעים. יש מישהי שם שכנראה היא המנהלת או האחראית שמדברת בזלזול לאורחים. גם כשפונים ומבקשים יפה היא מתלעמת ומתנהגת כאילו הבקשות שלנו הם עול בשבילה. חזרתי ממוצאי שבת מלאונרדו באילת ואין ספק שאתם צריכים לקחת את כל עובדי נתניה כדי שהעובדים באילת יתנו להם קורס בשירותיות. אכזבה גדולה. שימו שם מישהו שיעשה קצת סדר וילמד את העובדים לעבוד. כן חשוב לי לציין עובד קבלה בשם יהונתן.. מקווה שאני לא טועה בשם. שהיה מאוד נחמד ושירותי. כל הזמן היה לבד בקבלה ועבד מאוד קשה.