בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 385 חוות דעת
96% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אסתר
טלקר אסתר ,יולי 2022
הגשתי בקשה לשדרוג החזר כי רציתי מרפסת כי בעלי מעשן . אך כשהגענו למלון ראאיתי שיש מרפסת לכן ביקשתי לוותר על השידרוג , בקבלה סירבו וגם מנהל המלון הפנה אותנו למרכז ההזמנות , גם שהוא שוחח איתם טענו שלא ניתן לבטל . לאחר שהייתלאונרדו פלזה ים המלח וגם שם ויתרתי על שידרוג , לא הבנתי למה המנהל לא בא לקראתנו . הבנתי שאם מגישים הצעה לשידרוג חייבים לשלם כשזוכים . אני לא מסכימה בעניין זה , הלקוח תמיד צודק ואם הוא מבקש לבטל את השידרוג . יש להקשיב לבקשתו ולעזור לו בעניין . אשמח לקבל תשובה .
-
חוות הדעת של קורין
לוי קורין ,יולי 2022
חדרים נקיים גדולים ונוחים צוות החדרים מהממם שדרגו לנו להכל צוות חדר אוכל צוות הבידור והוייב וכמובן צוות הקבלה שקיבלת אותנו לפני הזמן תודה רבה לכולם
-
חוות הדעת של סרינה
דנון סרינה ,יולי 2022
העובדים נחמדים מוכנים לעזור ולתת הרגשה טובה כולם
-
חוות הדעת של ולנטין
תשבי ולנטין ,יולי 2022
בסהכ הכל היה נחמד מלבד שבקשתי להביא משהו צנוע ופשוט ליומולדת של בעלי שחל ביום שהגענו. בצ’ט עם נציג הובטח ובסוף לא נעשה דבר
-
חוות הדעת של תמיר
ברודבקר תמיר ,יולי 2022
סה"כ אירוח מעולה פרט לתקלות קטנות בתחזוקת החדר
-
חוות הדעת של יואב וזהבה
סאלם יואב וזהבה ,יולי 2022
אישתי איבדה עגיל זהב מזכרת מאמא שלה,אדם שעבד בברכה מצא העגיל ושמר עד שפנינו אליו ומיד הביא העגיל לאישתי,ישר כח לו,בנוסף בברכה אספו מגבות ובין השאר לקחו בטעות גם של אישתי עם משקפי מולטיפוקל בתוך המגבת,ברגע שפנינו לעזם,מיד נרתם ורץ למיכבסה לחפש וחזר עם המישקפיים,אחלה עובדים וגם אדיבים
-
חוות הדעת של יעקב ודליה
מורג יעקב ודליה ,יולי 2022
קיבלנו חדר מפואר נקי ומסודר.החדרן דאג לנו לאורך כל שהותנו במלון והיה קשוב.בקבלה היו אדיבים למופת.חדר האוכל היה מלא ברוך השם אך לא הרגשנו בחוסר תשומת לב לפרטים.מלצרים נחמדים ואדיבים המגישות בפרט הממונה על החביתות סבלנית לעילא בקיצור היה נהדר.