בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 385 חוות דעת
96% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של דפנה
וייס מזרחי דפנה ,יולי 2022
התארחנו במשך 4 לילות בקראון פלאזה טבריה, המלון מאוד נעים,צוות המלון בעיקר אבנר מלכה מסביר פנים,בריכה נקיה וסולידית,אוכל טוב, ממליצה בחום ן
-
חוות הדעת של צילה
לוזון צילה ,יולי 2022
שנים שאני שכל המשפחה מתארחת ביום ההולדת של אבי באחד ממלונות פתאל. בכל שנה הנופש מדהים והשירות מצויין. לצערנו השנה השירות היה קטסטרופה. בקבלה היו חסרי סבלנות. ביקשנו נייר טואלט וגם אחרי שעה וחצי לא קיבלנו. כך גם סבונים ומגבות. אמרו לנו שנגמרו כרטיסי החניה וכשאמרתי שאנחנו 6 חדרים ולא יתכן שכולנו נפעיל פנגו הביאו לנו כרטיסי חניה. אציין כי בבר האוכל ליד הבריכה ובבר בלובי השירות היה מצויין
-
חוות הדעת של ישראל
מרכוס ישראל ,יולי 2022
אני נכי צה"ל עם כיסה הגעתי מוקדם ביקשתי חניה וענו לי ממש בחוצפה שאין חניות היה ויקוח ואז אמרתי עם אין לי חניה אני חוזר לבית ענו לי אתם יכולים ללכל חזרה ביקשתי לדבר עם מנהל ממונה אמרו לי אין עד שבא למזלי בחור אחראי נמוך שכחתי את שמו עם מישקפים עבד פעם בקיסר דיבר איתי וגם בקבלה והבטחון סידר לי חניה ,אני שואל למה צריך להגיע למצב כזה ,ויש לציין שהאירוח במלון ממש מעולה וגם הטיפולים 10 אין מה להוסיף
-
חוות הדעת של דוד
פיצרסקי דוד ,יולי 2022
החדרים לא נקיים.. יש ג’וקים בחדרים, לא מסדרים אותם ולא מנקים עושים מסביב. גם שפונים לקבל שירות בקבלה אין שום התייחסות לא מייצג את רמת השירות של רשת פתאל
-
חוות הדעת של Arnaud
Schupf Arnaud ,יולי 2022
אתחיל במצוין, מרגישים את הרצון לתת חוויית שירות מעולה. הצוות מאיר פנים ומקצועי ועושה כמיטב יכולתו לתת מענה לכל דבר ועניין. מחאסן המקסים בקבלה, למרג'י החדרנית המתוקה, לצוות הבידור והצוות כולו בחדר האוכל. עם זאת, למרות שהגיעו לתקן את המזגן 3 פעמים, ישנו בחדר אחד ללא מזגן תקין (בעלי ישן עם 2 ילדים ב 903 היכן שהמזגן עבד פיקס ואני ישנתי עם 2 ב 901). המזגן גם דלף מים באיזהשהוא שלב. מבחינת האוכל בארוחת בוקר, כמי שיש לה אי סבילות ללקטוז היו חסרים לי סלטים. אנחנו מתארחים במלונות והחלק של הסלטים ממש היה חסר לנו. דבר נוסף, אומנם לא באנו בשביל הטלוויזיה אבל זהו אמצעי נוח בין פעילויות והעובדה שהטלוויזיה בקושי עובדת ובקושי יש בה ערוצים הקשתה עלינו עם הקטנים. למזלי הבאתי מחשב מהעבודה אז בין לבין הם צפו במחשב,אבל זה מלון...מצופה ליותר. אחרון, היינו שמחים להקפדה יתרה לגבי איסור עישון בשטח הבריכה. הילדה שלנו אסמטית וסוף סוף יש חוק שעוזר לבריאות שלה ושל כל הילדים. חשוב לאכוף אותו. בכל מקרה, נהננו מאוד. ציפינו ליותר ממלון פאתאל, אבל החוויה כן היתה טובה. תודה!
-
חוות הדעת של אלעד
פטיטו אלעד ,יולי 2022
היה ממש כיף יחס טוב טיפה להשקיע יותר בניקיון החדרים סהכ היה מושלם
-
חוות הדעת של לריסה
משה לריסה ,יולי 2022
אני ואישתי מהיום הראשון עד יום חמישי שלשלנו והיה לנו כאבי בטן עם שילשולים.בגין כך הינו בחדר כי פחדנו שנלך ברחוב יהיה לנו "דליפות ".חניות זה נורא קשה מאוד לקבל קנס.יש שילשולים ואבנר מנהל קבלת אורחים אמר זה בסדר גמור זה לא האוכל של המלון.אני יחשוב לפעם הבאה אם אני רוצה לבוא לשם �