בחזרה לדף מלון
9.3
מבוסס על 1149 חוות דעת
94% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אהרון
חכמון אהרון ,ספטמבר 2023
נעים נחמד ואנשים טובים
-
חוות הדעת של אייל
דרור אייל ,ספטמבר 2023
אנחנו מתארחים קבוע במלונות פתאל, בדרכ יו קורל וספלאש, הפעם הגענו לפריווילג וחוויה לא משהו, חדר אוכל סגור ביום רביעי בצהריים קרטיבים מאחורי הדלפק בבר , עובדים כולם לא דוברי עברית, כולם דוברי ערבית וחסרי תקשורת. למרות שהמלון הכל כלול לא הרגשנו כך לצערי הרב, גם ארוחת הערב לא היתה ראויה, הבשר יבש סלטים כולם לא טריים ופעם ראשונה שנאלצנו לאכול בחוץ ארוחת ערב. לסיכום התאכזבנו קשות מהמלון עצמו. אנחנו מתארחים הרבה בשנה ואף פעם לא היה כך.
-
חוות הדעת של Udi
Azulay Udi ,ספטמבר 2023
חוויה כללית פחות מהמצופה למלון כזה, תור בציק אין עם עובדת אחת שקיבלה קהל, צוות המלון בעיקר בבריכה כמעט ולא דוברי עברית או אנגלית , ארוחת הערב ביום רביעי בערב הייתה ברמה מאוד נמוכה , מלא הידרות בדג מטוגן בטמפורה, בשר נתיים בפלנצה היה קשיח ולא לעיס , קציצות בקר היו שרופות וטפלות , עוגיות שמרים בלובי יחד עם הקפה היו יבשות ולא ראויות למאכל. רצפת המלון (ברדך לחדרים בקומת הקרקע ) לא ישרה ומבוקעת באיזורים מסויים תוך סיכון בנפילה בהתקלות בארחים הבולטים.
-
חוות הדעת של meidan
clop meidan ,ספטמבר 2023
היה כייף המלון היה נקי. החדר היה אחלה ונקי. האוכל היה נהדר. הבר היה פתוח תמיד והקפה אחלה ממש. הילדים נהנו! הבאיכה אחלה. נהננו
-
חוות הדעת של רים
אמארה מרעי רים ,ספטמבר 2023
הייתה חוויה טובה לכל המשפחה, הקבלה הייתה מהירה קבלנו חדר נקי ומסודר, האוכל היה טעים התפריט מגוון, רק הפריעה לנו הפסקת חשמל אבל פתרו את התקלה והכל הסתדר, רציתי להעיד על הניקיון בכללי בבית מלון וזאת נקודה מאוד חשובה בשבילי ,ובטח נחזור עוד פעם
-
חוות הדעת של הגר
סיידוף פארי הגר ,ספטמבר 2023
אשמח לשתף טלפונית. חווית שירות שלילית מאוד.
-
חוות הדעת של חאתם
סעדי חאתם ,ספטמבר 2023
חדר מיושן, מלא יתושים גם במקלחת, גם בשירותים, וגם בחדר כשהחלון היה סגור כל הזמן, טלויזיה לא עובדת, ריח לא טוב ,סדין קרוע, אפילו בקוק מים לא היה בחדר. שירות על הפנים בלובי בר(שם עבדה בחורה רוסית שיער שחור-שירות 0). אין מכונת קפה בלובי בר ואין הגשת לאטה בטענה שהיום שבת (לא רלוונטי לתיירים ולאורחים לא שומרי כשרות, אשתי לא ישראלית). השולחנות בחדר אוכל רוב הזמן היו מלוכלכות והיינו צריכים תמיד לקרוא למישהוא לנקות (שולחנות קטנו לזוגות, לא למשפחות) אין שירות טלפוני לא במוקד ולא במלון, התקשרתי פעמיים לפני ההזמנה ולא היה מענה, שלחתי מייל ביום שישי בבוקר וקיבלתי מענה רק ביום ראשון. בכל זאת, אני חייב לציין גם את הדברים החיובים במלון : דלפק קבלה עם שירות מקסים במיוחד מר ודים,קבלת חדר לפני הזמן, שירות אדיב של השומר בכניסה, שירותי הבר של שני הבחורים האתיופים בלילה (סליחה לא זוכר שמות אבל חייב להתייחס לשירות האדיב והמקצועי שלהם), שירותי חדר אוכל (למרות שהאוכל לא לטעמנו), הבחורה הנחמדה בדלפק הקבלה אפשרה לנו חצי שעה late check out והתעניינה לגבי הביקור, התאכזבה מהתגובה שלנו ורשמה לה הערות.