בחזרה לדף מלון
9.0
מבוסס על 982 חוות דעת
91% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אלי
שלו אלי ,מאי 2024
חוית אירוח במלון צוות המלון יחס אדיב צוות מקצועי מלון נקי עונה על כל דרישות של חויה חופשה מושלמת וכמובן האחד והיחיד חימוב האיש עם הלב והנשמה והחיוך התמידי
-
חוות הדעת של מתנאל
זפרני מתנאל ,מאי 2024
החדר לא היה נקי היו מלא נמלים, השירות של האדם בכניסה לא נחמדה.
-
חוות הדעת של אילן
חרמון אילן ,מאי 2024
בהתחלה היה לא טוב החדרים היו עם ריח של סיגריות לאחר מכן היה הרבה יותר טוב ונהנו מאוד
-
חוות הדעת של ספיר
מאיר ספיר ,מאי 2024
קיבלו אותנו יפה, נהננו ממתקני המלון ומצוות הבידור, האוכל היה טעים
-
חוות הדעת של רפי
בוזו רפי ,מאי 2024
האירוח במלון היה מאוד בעייתי. התחיל מזה שהתקשרו אלי על מנת לוודא שהזמנתי את החדרים הנכונים. דבר נכון ומבורך אך לא יומיים לפני ההגעה ללא אופציה לשידרוג היה כדאי לבצע זאת קודם. היתה לי תחושה שלא רוצים שאגיע. פקידת הקבלה לא שירותית בכלל(המבוגרת יותר לא זוכר את שמה לאחי יש את השם אם אתם צריכים). שואלים אותה שאלות מתנערת ולא עונה או שולחת לאנשים אחרים במקום לתת שירות (לדוגמא שאלנו אותה אם צריך להזמין מקום לארוחת ערב ביום שישי ענתה שנלח לחפש את המטבח. וששאלנו אותה על דברים אחרים אמרה תסתכלו בדפים היא לא מכירה). הרעש בחדרים היה בלתי נסבל עד כך שלא היה אפשר להיות בהם. הייתה מסיבת טרנס במלון הצמוד בדיוק על החדרים שנו בצורה כזו שהבסים הרעידו את החלונות. הרעש היה יומיים שלמים על היום והלילה. לבסוף הזמנתי משטרה מה שלא עזר בהתחלה ובלילה קצת הפסיק לא יודע אם בגללם. מצפא מהמלון ששיצג אותי וינסה לפתור את הבעיה מול המלון השני. אתם נותני השירות. בחדר 110 יש בעיה של זרימת המים בקירות. כל מי שמוריד את המים בחדרים האחרים ובקומות האחרות שומעים בחדר זה. שהתקשרנו לשירות הם הכירו את הבעיה ולא נתנו פירון. לא היה אפשר בגלל זה לישון בחדר בלילה. אם יש בעיה בתשתית למה אתם מוכרים חדר זה??? האוכל היה עם מגוון רחב אך ברמה בינונית. בנוסךף בשבת לא היו כפיות בחדר האוכל על השולחנות במקום זה שמו בוחשנים. אין קפה מגורען רק קפה עלית אבקה. ההרגשה הכללית לא הייתה טובה כל הזמן היינו צריכים להתעסק עם הרעש והשירות. לטובה טלוויזיה שאפשר לחבר אליה את חשבון הנטפליק.
-
חוות הדעת של יהודה
בוזו יהודה ,מאי 2024
כבר משלב ההגעה למלון התחילו בעיות רבות, קבלת הפנים לא היתה חוויה של קבלה לחופשה במלון, מהוצאת המזוודות מהרכב ועד קבלה קרירה ביותר של אדריאנה שלא באמת רוצה לענות על שום שאלה, כל מה ששאלתי לגבי הארוחות ועוד אמרה שהיא לא קשורה ושלחה אותנו לשאול במקום אחר, הגענו משפחה שלמה של 4 חדרים והחדרים של 101 /102 היו בלתי נסבלים, רעש של דפיקות במשך שלושה ימים ברצף, זרימה של מים בתקרת החדר כל פעם שמישהו פותח מים בצד של המלון, פשוט במקום לנוח ברחתי מהחדר, רפאל מנהל הערב לא הצליח לתת פתרון בהתחלה אף צעק עלינו ולאחר שהבין את הארוע השתתף בצערנו ללא יכולת לעזור כלל. מנהלת הקבלה ברחה אחרי 2 דקות ולא הסכימה לדבר איתנו. ההרגשה הכללית שכל העובדים במלון ידעו בדיוק שיש בעיות בחדר ואין להם שום יכולת להשפיע. אור הסמנכ״ל של המלון היה אמור לפגוש אותנו השארנו טלפון ואף אחד לא ייצר קשר, כשבאנו לקבלה לבקש לדבר אמרו שבדיוק הלך ויחזור אלי בערב טלפונית מה שלא קרה, כשפניתי ב 12 בלילה על זרימת המים בתקרת החדר הגיע איש תחזוקה חייך ושיחק כאילו הוא פותח ארונות ליד החדר מבלי לעשות כלום עם זלזול באינטליגנציה שלי כאילו עשה משהו. החוויה הכללית של החופשה הייתה נמוכה מאוד.
-
חוות הדעת של דוד
בן שמואל דוד ,מאי 2024
נקי מסודר האוכל בסדר. שירות בסדר גמור. מקלחת מיושנת ומאכזבת.