בחזרה לדף מלון
9.0
מבוסס על 495 חוות דעת
90% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של אברהם
כהן אברהם ,אוגוסט 2023
השירות היה טוב התאכזבתי מאוד מהחדר שידרגתי לסוויטה לא מפנקת בכלל החדר הסטנדרטהרבה יותר טוב האוכל היה טרי וטעים
-
חוות הדעת של Shirel
Tuviana Shirel ,אוגוסט 2023
היה שקט ורגוע יחסית חסר איבזור
-
חוות הדעת של בתאל
מדמון בתאל ,אוגוסט 2023
כל צוות המלון ממש חביבית נותני שרות איכותי , חדרים נקיים , ארוחת בוקר נהדרת
-
חוות הדעת של אביתר
אברהם אביתר ,אוגוסט 2023
האירוח שלנו היה מדהים ☺ ,קיבלנו מפליקס שירות אדיב,מ קצועי ונעים,יחס חם � איזה כייף שיש אופציה לספר ולהמליץ ���
-
חוות הדעת של Neria
Ben asayag Neria ,אוגוסט 2023
הצוות היה מעולה וקשוב אך החדר במלון היה לא נקי בכלל, פעילויות לילדים לא התקיימו למרות שהובטחו וירדנו למקום המיועד ובכללי הייתה תחושה שהמקום ישן ולא מתאים לשנת 2023
-
חוות הדעת של דניאל
מוסאי דניאל ,אוגוסט 2023
-
חוות הדעת של אלונה
זייבאלד אלונה ,אוגוסט 2023
יש לציין שהמלון השייך לרשת פאטל לא עומד בסטנדרטים הרגילים של החברה , הבריכה של המלון היה מתחת לכל ביקורת אין מגבות לאורחים ,המים של הבריכה חמים דבר שלא מתאים לעונת הקיץ החמה במיוחד בטבריה .אין הנאה בבריכה יש לציין את השירות של הקבלה שלא יודעים ולא מודעים על דברים שנסגרו בעיסקה , סגרנו את המלון עם שייט קיאקים של כפר בלום בהגעה למלון פקיד הקבלה טען שלא מכיר דבר כזה בכלל ויש לפנות למנהל הקבלה . מנהל הקבלה טען שנגמרו לו הכרטיסים וזה בדרך ושאנחנו נקבל את הכרטיסים יותר מאוחר ,פנינו בשתי הזדמנות שונות ואנר לי מנהל הקבלה במילים הבאות " מה אתה דואג תקבל אותם עוד היום " בשעות הערב שלא ראינו שום תשובה בנושא פנינו למנהל קבלה שטען שעל פי מספר החדר לא מגיע לנו כרטיסים פשוט נשארנו בהמומים , לאחר מכן אמר לנו שלא רשום שום דבר על הקאיקיים ולא מגיע לנו , לאחר שאמרנו למנהל שלא סתם פנינו לקבלה מאחר והנציגה של פאטל אמרה לי שזה לא רשום בהזמנה של המלון והסגירה צריכה להיות בהגעה למלון בלבד , מנהל הקבלה לא אמר לנו כלום במשך היום ולאחר ודרשנו שוב כי מגיע לנו טען שאני צריך להביא הוכחה מצולמת של העיסקה ולא מגיע לנו טרק מחר בבוקר הוא יתקשר לנציגת פאטל לבדוק את הנושא , והפעם הוסיף במילים אין בעיה אני ישלם מכיסי ותקבלו את הכרטיסים לקאייקים נשארנו שוב בהלם מבלי להגיד מילה , לבסוף פקיד הקבלה פתח את הכספת הקטנה והוציא חבילות של כרטיסים של הקאיקיים שנראה כי הכרטיסים היו תמיד במלון ולא חיכו לשום נציג שהביא מהעסק.