בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.1

מבוסס על 411 חוות דעת

89% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אתי

    אוגוסט 2023

    איזה מלון אדיר!!!! נעים, נקי מאוד, טעים ויש חנייה!!!!! תענוד רציתי מאוד לשלם על טרקלין ולא אפשרו לי את זה. התעצבתי כי הבאתי הרבה עבודה מהבית לעבודה. אם תאפשרו גם טרקלין זה יהיה מושלם.

  • חוות הדעת של Emily

    אוגוסט 2023

    מלון יפה. צוות נהדר. אוכל משובח

  • חוות הדעת של Moshe

    אוגוסט 2023

    נהננו כרגיל אצלכם. מלון הבית שלנו

  • חוות הדעת של רועי

    אוגוסט 2023

    Clean rooms, staff was polite. I ordered a Breakfast takeaway at 04:00 in the morning which has been confirmed but did not get the bag because it was forgotten. Receptionist did not even offer me a fruit or snack and y ended up paying the full price including breakfast without getting one.

  • חוות הדעת של פטריק

    אוגוסט 2023

    שקט.רגוע. מלון ניקס מושקע. רמה גבוהה. ספא מצויין. אוכל מצויין. הכול מתוקתק 10

  • חוות הדעת של נעומי

    אוגוסט 2023

    חיפשתי מלון במחיר שפוי לסופש התרעננות מהשיגרה, והגעתי לNYX. אמנם המלון ממוקם באיזור תעשייה, אולם עדיין חוויית האירוח לא פחות ממושלמת! החל מהצ'ק אין בהגעה, שם קיבלה אותנו באדיבות סאלי נציגת הקבלה, הסבירה הכל ואף נעתרה לבקשתנו לחדר פנימי יותר, והחליפה לנו. ארוחות בוקר וערב שישי כשרות, טעימות, מגוונות (גם למי שטבעוני, לא צורך סוכר או רגיש לגלוטן) ומשביעות! הכל מתוקתק ונקי החל מהחדר עד למסעדת האוכל ולחללים הציבוריים. אנשי צוות מסתובבים כל הזמן ודואגים לכך! ובהקשר הזה גם כל מה שהיינו צריכים קיבלנו מיד ובסבר פנים יפות, וכאן ראוי לכל שבח את אמיר! חדר כושר וספא מציינים, חבל שהבריכה לא גדולה ופתוח רק עד שלוש. חוף הים נמצא במרחק הליכה, במרחק הליכה גם חדרי בריחה, והקניון ואפולוניה במרחק נסיעה באוטובוס.

  • חוות הדעת של שרית

    אוגוסט 2023

    מתארחת הרבה במלון, מאוד מרוצה מהחדרים ומהשירות… הפעם הייתה בעיה בקבלת החדר, לא הודיעו לי שהחדר מוכן רק אחרי שפניתי שוב לקבלה . הגעתי למלון מוקדם יותר עם תינוק . ניתן היה להתאמץ קצת יותר ולתת את החדר מוקדם יותר , כמונכן לא הייתה מיטת תינוק בחדר ולא קיבלתי קומה גבוהה כפי שבקשתי בהזמנה …עברנו בסוף לחדר אחר

חיפוש חופשה בNYX הרצליה

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור