בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.1

מבוסס על 411 חוות דעת

89% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אורה

    יוני 2023

    היה חדר ממש יפה ארוחת בוקר מלאה בכל טוב הבריכה הייתה מחוממת ונעימה מיקום נוח מהים

  • חוות הדעת של אלי

    יוני 2023

    שירות מדהים כרגיל מאוד נהננו תודה

  • חוות הדעת של שני

    יוני 2023

    קבלת הפנים עם הנישנושים מחממת את הלב, שירות טלפוני קודם האירוח לוקה בחסר, ארוחת הערב יקרה ממש, אין אלטרנטיבות למזון נוסף, למשל, לובי פעיל עד 2200 בערב הכולח סלטים פיצות, במיוחד לשומרי שבת,קפסולות בחדר נהדר. חגגנו לאמי יום הולדת 70, קיבלנו בקבוק יין ועוגיות לחדר, ממש משמח.בר חיצוני בקומה עליונה ללא שתייה, מזון, מוסיקה, מבאס.סהכ מלון טוב עם הרבה פוטנציאל.

  • חוות הדעת של דווד

    יוני 2023

    שלום לרשת מלונות פתאל, בין התאריכים 9-10.6.23 התארחנו במלון נקס הרצליה והיה סופש מקסים... דבר אחד שקצת הפריע לי... בתאריך 5.6.23 אישתי חגגה יום הולדת 40 וחשבתי שבמלון ייכבדו אתנו בתשורה נחמדה ליום הולדת (בקבוק יין/ שוקולד) אך זה לא קרה שפניתי לקבלה לפני כניסת שבת אל בחור בשם דימה הוא אמר לי:זה שלא קיבלת לא אומר שלא תקבל שאל אותי למספר החדר חדר 327 ובזה זה הסתיים. יום למחרת פניתי שוב לקבלה ושאלתי אותם אם אני אמור לקבל משהו?והפקידה בקבלה אמרה שהיא מטפלת בזה ושוב ביקשה את מספר החדר כמובן שלא נעשה כלום בנושא וחבל... בברכה, דוד חדד.

  • חוות הדעת של אילנית

    יוני 2023

    נהדר

  • חוות הדעת של זמיר

    יוני 2023

    קבלת החדר היתה מהירה .ארוחת הבוקר עשירה וטעימה. הצוות התנהג באדיבות . ביום ששי בערב חסר קצת בידור או זמר אורח בשביל הדתיים שלא נוסעים.

  • חוות הדעת של יגאל

    יוני 2023

    שלום.ראשית,בקשנו חדר פונה לים עם מרפסת וקבלנו חדר פונה לחנייה,שכחנו את המפתחות בחדר,התקשרנו בקשו שנגיע פיזית ולא שלחו נציג,בחדר האוכל הסכום והכוסות היו מלוכלכים הערנו כמה פעמים,פינינו חדר 1 בשתיים -דבר שהיקשה עלינו מאוד.היחס היה בסך הכל סביר אבל לא מחמם את הלב במיוחד כמו שאנחנו רגילים במקומות אחרים.תודה.

חיפוש חופשה בNYX הרצליה

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור