שאלות ותשובות בנושא כתב התחייבות רשת מלונות פתאל


אורחי פתאל יקרים,

אנחנו קשובים ופועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות וממשיכים לפעול בהתאם לתו הסגול שאושר על ידי משרד הבריאות ונכון לרגע זה בתי המלון הוחרגו לגבי בריכות השחייה והתו הסגול הקיים לענף המלונאות לא השתנה.לגבי חדרי האוכל בזמן הקרוב יעודכן על ידי משרד הבריאות כרגע אנו מקפידים על יישום מלא של שמירת מרחק בין משפחה גרעיניות וכן על כל כללי הגשת המזון על ידי צוות הטבחים . אנו כמובן זמינים לכל שאלה במרכז ההזמנות .

 

כתב התחייבות רשת מלונות "פתאל"


אנו שמחים ונרגשים לחזור לארח אתכם באהבה.
כולנו ברשת פתאל מאד מעריכים את האמון שאתם נותנים בנו ומודעים לגודל האחריות שמוטלת עלינו, על מנת שחופשתכם תהיה
לא רק נעימה ורגועה אלא גם בטוחה.

אנו מייחסים לבריאות אורחינו ועובדינו חשיבות עליונה ומודעים לחששות הרבים הקיימים בתקופה זו. לאחר התייעצות עם גורמי רפואה מומחים, אנו שמחים לשתף אתכם בצעדים שנקטנו על מנת לשמור על בריאותכם ובריאות עובדי הרשת, ובינהם: שינוי נהלי העבודה, שימוש בחומרים בעלי תו תקן ונקטנו בשורה של אמצעי זהירות מחמירים שכל עובדינו מחויבים להקפיד עליהם על מנת להפוך את בתי המלון כולם לבטוחים יותר.

אנו מזמינים אתכם לצפות בכתבה שפורסמה בחדשות 13, בה מפורטות הפעולות שביצענו כחלק מהיערכות הרשת לחזרה לשגרה. לצפיה בכתבה


 
חברי הצוות
  • חברי הצוות תודרכו ויעברו הדרכות יעודיות ככל שיידרש על ידי צוות ההדרכה, אשר הונחה ותורגל על ידי מומחים למחלות זיהומיות כיצד להתנהג בשגרה החדשה.
  • כלל חברי הצוות צוידו בציוד מגן תקני לשימוש במהלך כל שעות העבודה.
  • למען בטיחותכם, כל הנכנסים בשערי המלון יורשו להיכנס רק לאחר מדידת חום ועטית מסיכה. אורח עם חום מעל 38 מ"צ לא יורשה להיכנס למלון.
  • בתי המלון אובזרו באמצעי מיגון אשר יהיו נגישים עבורכם ועבור חברי הצוות (מסכות, כפפות, מגבונים, אלכוג'ל וכו') הן בשטחים הציבוריים והן בחדרים.
  • אזורי הכניסה והיציאה של חברי הצוות, חדרי האוכל צוות והמלתחות עברו ויעברו תהליכי ניקיון וחיטוי מוקפדים ביותר בתדירות גבוהה.
  • חברי הצוות צוידו באביזרי חיטוי וחומרי ניקוי בעלי תו תקן לטיפול שוטף במשימות הניקיון.
 
חדרי המלון
  • אנו מתחייבים לנקות, לחטא ולשמור על היגיינה בחדרי האורחים ולפעול על פי הנחיות משרד הבריאות ובתדירות גבוהה מהרגיל בכל כניסת אורחים חדשים למלון.
  • מצעים ומגבות יעברו טיפול כביסה מיוחד תוך שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים.
  • בעת נקיון החדרים, הצוות יחטא היטב את כל המשטחים וכל הפריטים בחדר מדלת הכניסה ועד אביזרי הסניטריה בחדרי הרחצה תוך שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים.
  • כל החדרים יאובזרו לשימושכם בחומרי חיטוי אישיים ובציוד מיגון חד פעמי כחלק ממוצרי ההיגיינה שיחכו לכם בחדר.

שטחים ציבוריים
  • כדי לשמור על בטיחותכם הצבנו סימונים ברורים לשמירה על מרחק בין אישי בשטחים הציבוריים.
  • אנו מתחייבים להקפיד הקפדה יתרה על חיטוי וניקיון השטחים הציבוריים תוך התמקדות בדלפקי הקבלה, ספא, מעליות ולחצני מעליות, ידיות ומעקות של דלתות, חדרי שירותים ציבוריים וכרטיסי מפתחות לחדרים.
  • לנוחיותכם הוספנו עמדות לניקוי וחיטוי הידיים בכל השטחים הציבוריים של המלון.

מזון ומשקאות
  • את סדר ההושבה בחדרי האוכל נבצע על פי הנחיות מרחק ההפרדה הנדרש, תוך הקפדה על מספר הסועדים בכל ארוחה וריווח זמני הארוחות לנוחיותכם, בכפוף להנחיות משרד הבריאות.
  • בכל כניסה ויציאה מחדר האוכל, נבקש שתחטאו את ידיכם למען בריאותכם.
  • שירות חדרים – הרחבנו וגיוונו את תפריטי המזון והמשקאות בחדרים ונקפיד על שירות חדרים מהיר ויעיל.

בריכות שחיה
  • משרד הבריאות החריג את בתי המלון. בריכות השחייה ימשיכו לפעול בהתאם לתו הסגול של משרד הבריאות.
  • בריכות השחיה עברו הליכי טיפול במערכות המים הכוללות מערכת סינון וחיטוי ומערכת בקרה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
  • הכניסה למתחם הבריכה תתנהל בכפוף להנחיות משרד הבריאות.
  • כדי לצמצם את מספר השוהים בבריכה בכל רגע נתון, הרחבנו עבורכם את שעות פעילות הבריכות.
  • בכניסה לשטח הבריכה הצבנו עבורכם מתקני חיטוי ואלכולג'ל לשימושכם החופשי.
  • בשטח הבריכה נבקש להקפיד על עטיית מסיכה, למעט הרוחצים במים.
     

מתחמי ספא
  • מתקני הספא במלונות יופעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות. לידיעתכם, בימים אלה ניתן להשתמש במתקן סאונה יבשה בלבד, ללא כניסה לג'קוזי ולסאונה רטובה.
  • בכניסה למתחמי הספא נבקשכם למלא הצהרת בריאות ותורשו להיכנס לאחר מדידת חום ועטית מסיכה.
  • המטפלים ואנשי הצוות ישמרו על בטיחותכם ויקפידו על עטיית מסיכה, שימושבחלוק/סינר חד פעמי וחיטוי ידיים בין טיפול לטיפול וכן בתחילת וסוף כל יום עבודה.
  • אנו מתחייבים להקפיד הקפדה יתרה על חיטוי וניקיון חדר הטיפול לרבות מיטת הטיפול, בין טיפול לטיפול וכן בתחילת וסוף כל יום עבודה.

אנו שמחים לעדכן כי בתאריך 28.5.2020 הרשת חזרה לפעילות עם פתיחת המלונות הבאים : הרודס פאלאס אילת, לאונרדו פלאזה אילת , יו קורל ביץ' אילת אולטרא הכל כלול,
לאונרדו קלאב אילת, יו ספלאש ריזורט, לאונרדו רויאל ריזורט, לאונרדו פריוילג' אילת, יו מג'יק פאלאס, הרודס ים המלח, לאונרדו קלאב ים המלח, לאונרדו פלאזה ים המלח, לאונרדו אין ים המלח, לאונרדו פלאזה ירושלים, לאונרדו בוטיק ירושלים , לאונרדו פלאזה אשדוד, לאונרדו אשקלון , לאונרדו פלאזה טבריה, יו בוטיק כנרת, לאונרדו טבריה, לאונרדו קלאב טבריה, לאונרדו סוויט בת ים, לאונרדו פלאזה נתניה, לאונרדו פלאזה חיפה, רוטשילד 22 והרודס תל אביב שלא נסגר ופתוח למכירה גם בימים אלו.
עדכון בדבר פתיחת מלונות נוספים יפורסם בהמשך.

 

מדיניות ביטולים / שינויי הזמנות

אנו מבינים היטב את תחושות אי הוודאות בתקופה זו וכדי להקל עליכם הגדרנו מחדש את תנאי תשלום ההזמנה ואת דמי הביטול:
 
מדיניות ביטולים
  • הזמנות עבור אירוח שיתקיים עד לתאריך 24.03.2021  לכלל מלונות הרשת:

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש עד 24 (עשרים וארבע) שעות טרם מועד האירוח, לא תגבה החברה (או מי מטעמה) דמי ביטול.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי משתמש פחות מ - 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה אי הגעה למלון במועד האירוח שהוזמן, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

    הזמנות עבור אירוח שיתקיים החל מתאריך 25.03.2021 ואילך:

    דמי ביטול בעונה רגילה:

    קרי ביטול במהלך חודשים ינואר ועד יולי ומחודש ספטמבר ועד לדצמבר, למעט באירועים מיוחדים או בתקופות חג או בתקופת הקיץ (כהגדרתם להלן), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:

    מלונות אילת, ים המלח וטבריה

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 4 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 4 ימים טרם מועד האירוח (ללא קשר לפרק הזמן שחלף ממועד ההזמנה) ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

    כל יתר המלונות בישראל:

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש עד 24 שעות טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), לא תגבה החברה (או מי מטעמה) דמי ביטול.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי משתמש פחות מ - 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה אי הגעה למלון במועד האירוח שהוזמן, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

    דמי ביטול בתקופות חג:

    קרי ביטול אירוח שהוזמן לערבי חג וחג ראש השנה (5-8/9/2021), סוכות (20-27/9/2021), פסח (25/3/2021-02/04/2021) ושבועות (14-17/5/2021) (לעיל ולהלן: "תקופות חג"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:

    מלונות ניקס תל אביב, לאונרדו בוטיק תל אביב, רוטשילד 22, בית בכר, לאונרדו סוויטס בת ים, לאונרדו בוטיק רחובות ולאונרדו נגב בר שבע

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש עד 24 שעות טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), לא תגבה החברה (או מי מטעמה) דמי ביטול.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי משתמש פחות מ - 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה אי הגעה למלון במועד האירוח שהוזמן, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

    כל יתר המלונות ישראל

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 7 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 7 ימים טרם מועד האירוח ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

    דמי ביטול בתקופת הקיץ:

    קרי ביטול אירוח שהוזמן לחודשים יולי - אוגוסט (בין התאריכים 18.07.21-31.08.21) (לעיל ולהלן: "תקופת הקיץ"), כאשר ההזמנה כולה נעשתה באמצעות מכר מרחוק כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן:

    מלונות אילת, ים המלח, טבריה, מלון לאונרדו אשקלון, מלון לאונרדו פלאזה אשדוד, מלון לאונרדו פלאזה חיפה ומלון לאונרדו פלאזה נתניה

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש למעלה מ - 10 ימים טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), החברה לא תגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 10 ימים טרם מועד האירוח ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.

    האמור בסעיפים 5.4.5.1-5.4.5.3 לעיל כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, כך במקרה של ביטול הזמנה על ידי משתמש שנעשתה בכתב תוך 14 יום מיום אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ש"ח או בסך של 5% (חמישה אחוז) משווי ההזמנה הכולל, לפי הנמוך מבניהם, וזאת כמתחייב בחוק הגנת הצרכן.

    כל יתר המלונות ישראל

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש עד 24 שעות טרם מועד האירוח (ללא תלות במועד ביצוע ההזמנה), לא תגבה החברה (או מי מטעמה) דמי ביטול.

    במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי משתמש פחות מ - 24 שעות טרם מועד האירוח או במקרה אי הגעה למלון במועד האירוח שהוזמן, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.


תנאי תשלום

הקלנו והתאמנו את תנאי התשלום לנוחיותכם ברוח התקופה.
מדיניות חלוקת תשלומים בכרטיס אשראי :
ניתן לחלק ל 12 תשלומים ללא ריבית להזמנות מעל 2000 ₪ 
ניתן לחלק ל- 6 תשלומים ללא ריבית להזמנות מתחת ל- 2000 ₪  

חברי מועדון פתאל וחברים
תקופת החברות במועדון תוארך ב-4 חודשים לכל מי שתקופת המנוי שלו הסתיימה בין ה 1.3.2020 ועד ה- 1.7.2020

מעודכנים בזמן אמת

אנו מתחייבים להתעדכן ולפעול בזמן אמת בהתאם לתקנות וההנחיות המחמירות המאושרות של משרד הבריאות בישראל.
 
יש לכם שאלה? חשוב לכם לברר דברים נוספים? אנחנו כאן לשירותכם במרכז ההסברה והשירות
מרכז ההזמנות - 03-5110000
שירות לקוחות ב WhatsApp
שירות לקוחות בפייסבוק
פניה באמצעות טופס צור קשר
שאלות ותשובות בנושא כתב התחייבות רשת מלונות בפתאל

 
משברים הם פתח להזדמנויות חדשות. התקופה האחרונה אפשרה לנו בפתאל לחשב מחדש את כל מה שנראה לנו מובן מאליו עד היום ולהתחיל לחשוב
ולבצע את מה שעד לפני מספר חודשים היה נראה כבלתי אפשרי. עשינו כברת דרך עצומה בתקופה קצרה ונמשיך באותה רוח של חדשנות ויצירתיות לגרום לכם
להרגיש אצלנו מהי חופשה מושלמת ובטוחה.
 
הניחו את הראש, עיצמו את העיניים, ודמיינו את תחושת החופש והבילוי....
אנחנו כאן עבורכם ומצפים לארח אתכם באהבה


משפחת רשת מלונות פתאל
 

** כל האמור לעיל נתון לשינויים בכפוף להנחיות משרד הבריאות בישראל