בחזרה לדף מלון
9.6
מבוסס על 226 חוות דעת
96% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של גאיה
וורקוביצקי-מרחבק גאיה ,יולי 2022
זוהי פעם שניה שאנו מתארחים במלון הזה אחרי שפעם קודמת יצאנו עם חוויות ממש טובות ממנו. הפעם כשהגענו ישר התחילו ב״המלון בתפוסה מלאה ולכן החדר שלכם הוא לא פונה לבריכה/ ים). ביקשנו משתי עובדי הדלפק אם יהיה אפשר למצוא פתרון כי אנחנו ראשון עד חמישי וזה ירח הדבש שלנו שכן התחתנו לפני חודש והם אמרו בטון מאד קר ״אין מה לעשות המלון בתפוסה מלאה״ שאלנו אם נוכל אולי יום למחרת או בשלישי לבקש שינוי לחדש ונאמר לנו שכן לפני שסיימנו לבצע את הצ’ק אין ביקשנו יציאה מאוחרת ונאמר לנו שלא אמורה להיות בעיה וביום העזיבה רק לעדכן את הקבלה. חזרנו ביום שלישי אחרי שהיינו בחדר האוכל והוא היה יותר מ70% ריק (השולחנות כלל לא היו ערוכים אפילו) והחניה הייתה ריקה וביקשנו אם יהיה אפשר לשנות את החדר אפילו לחדר שבו שהיינו בשהייה הקודמת ונאמר שאותו צורה ״המלון בתפוסה מלאה אין אפשרות״ (לציין שבדקנו בבוקיניג ובאתר של המלון לאותו הלילה ומשום מה היה אפשר להזמין אבל מה נגיד ?. ביום העזיבה ביקשנו בבוקר לבצע עזיבה מאוחרת ומה הייתה התשובה ? ״המלון בתפוסה מלאה אין אפשרות יתרה מכך התבקשנו לצאת ב10:30 (למרות שכתוב עזיבה ב11:00) ציער אותנו מאד היחס שכן חזרנו למלון רק בגלל חוויות ממש טובות שהייו לנו בפעם הקודמת. לדעתי למלון הזה לא נחזור יותר ולא אמליץ עליו וזה נטו מיחס עובדי קבלת המלון. ״אפשר להגיד הכל אבל צריך לדעת איך״ בטח שאפשר להתחשב ולא צריך להיות ממש חכמים להבין ש״מורחים״ אותך וזה הכי מאכזב מקווה שתעשו עם זה משהו לאורחים הבאים כי באמת המלון והמיקום הוא מצויין שבת שלום
-
חוות הדעת של דנה
עטיה דנה ,יולי 2022
מלון מקסים, נקי, חדר משפחתי מרווח, מיטת ילדים מעט קטנה לשני ילדים . חוף הים הפרטי והבריכה נקיים ומסודרים כל הזמן. פשוט כיף. אפשר לשפר את המגוון באוכל . אבל בסהכ מומלץ בחום.והעובדים ממש אדיבים. בטוח נבוא שוב
-
חוות הדעת של טל
פירו טל ,יולי 2022
הצוות היה פשוט מהמם כולם מהחדרנית עד מנהל הקבלה יונתן שירות מדהים מלון מדהים
-
חוות הדעת של מאי
מזרחי מאי ,יולי 2022
מלון חמוד מאוד אבל אין שירות בכלל ממליץ.לכם ללמוד על שירות מסטאי כינרת
-
חוות הדעת של אייל
מלול אייל ,יולי 2022
צוות חם ואוהב
-
חוות הדעת של גולן
בר לוי גולן ,יולי 2022
מלון עם חווית אירוח מושלמת .. אך עם זאת פעם רביעית שלי במלון זה ותמיד יש בעיית קרח ! הבר אומרים לך לך לחדר אוכל החדר אוכל שולח אותך לבר ! מקרה לא נעים שהיה לי ביום שבת , ראיתי את הברמנית בבר מוציאה למישהו כוס עם קרח ניגשתי לבר ביקשתי שתי כוסות קרח והברמנית משיבה לי ״אין״ . אמרתי לה יש ראיתי גם מאיפה הוצאת ורק אחרי שהבינה כי עליתי על השק שלה הוציאה לי קרח . אורח במלון לא צריך להשכיר מארב בשביל לקבל קרח . מקווה שתיקחו לצומת ליבכם
-
חוות הדעת של עמי
מזרחי עמי ,יולי 2022
החדר, הניקיון והתחזוקה מצויינים. האוכל מאכזב עד מאוד. הרעש מהמלון הסמוך במהלך השבת בלתי נסבל ולאורך כל היום. לא ניתן היה לנוח לרגע.